blogovanje by Slavac

May 29, 2006

I bi vikend...

i tako smo drugari i ja malo 'refractovali' u subotu...prvo sam ih navukla na ultra-modernu i ultra-alternativnu i ultra-na-slovenačkom gledališčnu predstavu Misfit(z) (heh, zato drugari služe :-) i ovom prilikom želim javno da im se zahvalim :)) koja je srećom trajala ne duže od sat vremena... Kasnije se natrpasmo u onaj klanac kod Vojnog muzeja i naslušasmo se kojekavih didžejeva i didžejevki, acid-fusion-melancholic-progressive-suicidal ..sve čekajući Lollobrigida girls...Dočekasmo vickaste cure iz Zagreba specijalno za nas umotane u fino isparsirane crne-vreće-za-smeće ..i lijepo su to one rock-ale, gotovo cijelih 40 minuta.....e sad bez sve zeze, vrijedilo je čekati ...Sutradan se svaki mjehurić BECKS-a pluginovo u moj mozak i bolio do sitnih večernjih časova...
hm, da, da ne zaboravim
lost&found advertising
Zamolila bih dječkića u zelenim tolama/bijeloj majici/genijalnim japankama što je čekao prevoz na Trgu u petak,26.05.06, 01:00, da mi vrati oči na njemu ostale...ja njemu u zamjenu nudim njegove...pronadjoh ih kod mene i cimerke ... (samo SMS, bez cimanja! xexexe) :o))))))

3 Komentari:

  • At 10:45 AM, Anonymous Anonymous rece…

    E, Slavka, Slavka. Pa koliko puta sam rekao da je Tuborg bolji. Jedino sto zahteva daily update ...

     
  • At 2:26 PM, Anonymous Anonymous rece…

    Tuborg je stvarno bolji!!!!
    (kap vode koja NE ZELI da postane Beck's pivo kad poraste)

     
  • At 12:52 PM, Blogger Slavica rece…

    e pa Ti, sad mi to kazes ;o))))))))

     

Post a Comment

<< Home