blogovanje by Slavac

Jan 6, 2009

Upeko minus

Ček ček, jesam ja u Finskoj il u Holandiji ?



Divan predivan snijeg je napolju. Sunce ovako ljetos nije sijalo a nebo plavo pregolemo svud. No bicikl je i dalje ključno prevozno sredstvo, ko šiša snijeg a ispod njega led. Eto baš danas vraćamo se Bilja i ja iz škole (5km vožnjice po divnon sunčanom..ledu..razgovor se zametno ko i uvijek)kad na jednom pravcu, djevojka ispred nas strmeknu sa bicikla i pade. Kako uzivknuh "Au pade djevojka" tako ova druga do nje zveknu sa bajsa ko jabučica. Sljedećih 10 milisekundi ja iskoristim da zbijem šalu i dobro se ismijem nesrećnicama (jes jes ljudima najsmješnija tuđa nevolja), malo crnog humora, velim ja: "Hehe sad ćemo mi da zveknemo". Sljedećih 5 milisekundi, ote se led ispod točkova i strmeknusmo Bilja i ja konkurentno na cestu, tup tup. Neka dvojica ispred nas vide četri žrtve na cesti pokošene mlataraju rukicama, oprezno sađoše s bicikala pa polako pješke po prtini.

1 Komentari:

  • At 11:29 PM, Blogger Dane rece…

    Evo neki maskirani mi drze pistolj uz glavu. Kazu moram da ti pisem na blog. Nesto mi bre poznati, crnomanjasti, ko da su ti kolege sa programa...ej, bre, nemoj kundakom...citam sa njihovog papira:

    Draga Slavice, da ti bude sve najsretnije u 2009 i da se mi bre vidimo. Ako ti je za utjehu u Bijeljini je trenutno -14. Za pad sa bicikla- trazili ste gledajte. Zasto i dalje bar 3 drzave (ukljucujuci Dansku) voze bicikle po snijegu nakon decenija nesreca - beats me.

    Now seriously, stop beating me!

     

Post a Comment

<< Home