blogovanje by Slavac

Nov 24, 2008

Zima bogami


Ne znam tačno ko, al neko je meni ovdje u Holandiji reko da je klima grdna ali nonstop ista u suštini. Kiša pada pa pada al zimi temperatura ne ide ispod nule, a ljeti rijetko prelazi trideset. E zato sam se danas našla u čudu. Navaljalo snijega da Snješko za pet minuta može da se urola. Nikolas (komšija) i Bilja odlučili da se to holandski proslavi, jedan krug na bicikli. Ja nešto bila umusavila,'nisam budala da vozim bajs po ovakvom snijegu, a aaa, jok ja'-ustvrdim kategorično.Dva minuta kasnije vozim ja biciklicu i pjevam, Nikolas slatki Zimbabveanac mi pozajmio rukavice, gume proklizavaju, postižemo konsensuz da Snješko mora da se pravi i realno me ne možeš u kuću ponovo utjerati. E baš sam mrgud.
A Snješko je dabome čista umjetnost :) Odlučili smo da je hermafrodit, vanzemaljskog porijekla i da ima jedno fluorescentno oko (svjetlo s bajsa hihi). Ima i čudnu frizuru ko Mardž Simpson i kapu isto. Nema ruke ima granu (vidi sliku :))

2 Komentari:

  • At 1:23 AM, Blogger Ahmed Noor rece…

    Нажалост нисам ништа схватити ...

    У сваком случају, ти изгледају обичне Блоггер. Сретна да знају да се, за разлику од једног нередовног Блоггер попут мене.

    Нада Имам све те право на српском:)

    И на путу, снег човек или жена је снега кул ...

     
  • At 4:41 PM, Blogger Dane rece…

    hahhahahahahhahahahahahahhaha good job Ahmed!

    I Slavice super sto si ljudima pokazala kako se pravi pravi snjesko. Dabome. Bas sam nek dan razlagao temu da bar mi u Bosni nikad nismo imali dovoljnu ekonomsku razvijenost za metla-extremitete i sargarepu (sangarepu prim. prev.), mit sa TVa. Mi sve radili granama i ugljem, pa ti sad vidi jel oko ili mladez

    Besos

     

Post a Comment

<< Home