blogovanje by Slavac

Oct 5, 2008

Hrana


Hrana1: Cini se da su, istorijski gledali, sve tamo do 17 vijeka, Holandjani u ishrani tezili jednostavnosti (citaj nije se imalo sta jesti). Jos iz tih vremena potice neko njihovo jelce koje je bas jednostavno i super i ne mogu da vjerujem kako ga se ja nisam sjetila :). Skuvas 50% krompira, 25% luka i 25% mrkve, i ugnjecis, dodas stogod sira il pavlake ako ima i jos uz malo srece koja kobaja i ihaaa. Gozba. Pire 2.0 :)
Hrana2: A blizu mog :) Tilburga je gradic Hertogen's Bosch, tj Vojovdstvo od Boscha,sa antiknom crkvom,antiknim kanalom i kucama pozabadanim u vodu, i tako jednim srednjovjekovnim duhom al aj sve to, imaju oni Bosche Bollen. Pogledajte sliku i sve ce biti jasno. TO su goleme ledene kocke-kugle, al odlican onaj fil unutra, ja ih jedem iskljucivo rukama i ako se ne umusavim do obrva, nije mi cef bio :)

Hrana3: Evo pet sedmica kako predavanja traju i poglavlja iz knjiga se gomilaju. Nikako mi nije promaklo da holandski studenti imaju obicaj da u sred srede predavanja, izvuku iz torbe kakav zamotuljak u foliji il kesi, prosuskaju, otvore i onda diskretno zvakoljeci sporo i besumno zvrndaju ruckove i sendvice sve u sesnes' !!!! A mi ni zvaku nismo smjeli u skoli imati, sta su ti licne slobode ! Jos sam u kulturoloskom soku i svako malo drugu Marku (iz Holandije) izrazavam svoje cudjenje (da ne kazem zgrazavanje :)). Na glavu sam mu se popela, mlatnuce me necim :)
Hrana4: Preslatku cimerku Kineskinju imamo. Tako je nekako cudna i tanka i fina, ko iz WKW filmova da ju je neko otjelotvorio. Pocela je da kuva za nas, a i mi za nju, svi po jednom sedmicno. Bar triput u sedmici nesto krsteno da pojedemo :) Jos mi se u glavi mota neka supa od algi crnih sa maslinasto zelenim sjajem. Mirisale (eufemizam) te alge nama odnekud iz kujne danima i samo smo se nadale da nece bas nama dopasti. Al vraga. Supa je bila monstruozna, a kad upitah Emili od koga je naucila da je sprema, veli, vidjela od majke, al svi za nju u porodici kazu da nema pojma o kuvanju. Kaze dalje, mnogo joj je milo sto se nama mnogo svidja sve sto nam spremi,izgleda je uznapredovala. Gulp. Slatka Emili :D

4 Komentari:

  • At 12:59 PM, Blogger Dane rece…

    Jede mi se sad sve, cak i ta supa od morskog mulja. Ja sam se zamalo sjetio tog vaseg pirea 2.0 jer sam ubacivao sargarepu jos u srednjoj skoli :)Hranu na casu podrzavam, sve dok nije supa, kabab ili ajmokac, sto moze proizvesti kakav sporedni efekat

    Veliki pozdrav za naseg reportera Slavca koji pokriva sve aspekte kulture

     
  • At 10:12 AM, Blogger Veljko rece…

    Uf... ovo ne treba citati na poslu... sad samo o rucku mislim i gde da nadjem nesto posteno za has na pauzi... :)

    Ajd' pa prijatno! ;)

     
  • At 11:33 PM, Blogger biljak rece…

    Dobra nasa Emily! :)
    Najsladje je kako se ona iskreno obraduje kad proba neko nase najjednostavnije jelo, tipa neke skoro klot makarone, pa stane da hvali, pa recept trazi, pa dosipa li dosipa - ma kuvo bi joj covek bez prestanka!!! ;))

    A bosche bollen - uhhh zbog toga vala i ovu kisurinu vredi trpeti! ;)

     
  • At 1:30 AM, Blogger Slavica rece…

    Eto Biljak sve potvrdjuje sto ja kazem, a da kisu trpimo, trpimo bogami. A zajebana kisa neka pakosna, tacno zna kad mi izmilimo napolje i ebga :).
    A ko radi taj je gladan, moras manje da radis Veljkoooooooo :)
    zamisli dane ti drzis seminar, recimo o long life learning :) i ono studenat izvuce sendvic i pocne da zvakolji, pa ima li to smisla ;) :) ...sad sam zapodenula raspru :)

     

Post a Comment

<< Home