blogovanje by Slavac

Apr 29, 2008

Mislim, sta reci, ovi ljudi me prosto obozavaju ovdje :) :P

5 Komentari:

  • At 3:24 PM, Blogger Dane rece…

    Slavac licno me je zamolio da stavim suma-sumarum nase licne prepiske povodom ovog posta na blog:

    Sve u svemu ja sam joj tom prilikom cestito premda uctivo natuknuvsi da neki pojedinci naime imaju i NASLOVNU stranu u stranskim novinama. Ti isiti slavni anonimusi imaju i 2 (slovima dvije) strane, ali Slavica ima bolje slike tako da smo kvit.;)))

    Ostaje nam samo da se pitamo sta li u tom textu pise. Uzeo sam sebi za pravo da kao negdasnji filolog slobodno prevedem jedan dio-

    Na pitanje sta joj najvise nedostaje odgovor je

    "Lazarevic pitää turkulaisia mukavina eikä ole törmännytrasismiin"

    prevod

    Lazervicki najvise nedostaje tursko-azijska pita usled cega joj je muka od pica/mamurna je, stoga podrzava rasiszam prema Turcima

    Glossary:
    pitää- mnozina 4og stepena, mnogo mnogo mnogo pita

    mukavina- sama rijec kaze muka ti od vina, mamuran si, valjas se po ulici

    ole!-naprijed, znak odobravanja, podrske

    Ovo je samo mali uvid u sadrzaj ovog interesantnog stiva :)

    Svaka cas' Slaviceeeee
    Cmok

     
  • At 6:42 PM, Anonymous Anonymous rece…

    Pa lepo rece blogger fotograf od pre neki post - model za 10! :)

    Sada imas lagani zadatak da do kraja semestra naucis da parlas Suomi pod konac pa da nam gi prevedes tekst (pri tome se ne racunaju laganice kao sto je Serbiaan ili Slavica) ;)

     
  • At 9:54 AM, Blogger Unknown rece…

    Samo se nadam da Finci nisu kao neki (juzniji) narod, novine pod misku, pa u sljivar, na miru da se "razonode".
    Bez prevoda ne pomaljaj svoj nosic u rodnu grudu.

     
  • At 12:11 AM, Anonymous Anonymous rece…

    Dje si Slavice nisam te vidio 100 godina.
    Kako je sta ima pozdravi mi Mikija.
    Pozdrav od skolskog iz Gimnazije mladje generacije Doboj

     
  • At 3:25 AM, Blogger Slavica rece…

    E Damjane, ziv li si :) ja kako sam, evo pise uglavnom na blogu, pofalim se ja ;) a Mikija nisam vidjela oko godinu dana, ne javlja mi se uopste, mozda se i ozenio cak..sad svud nesto lunjam i nisam na Balkanu, al eto me kuci u avgustu :)

     

Post a Comment

<< Home