blogovanje by Slavac

Apr 8, 2008

Dogodovstine jednog sabackog tetrapaka



Odvela nas skola na krstarenje ferijem jupiiiii. Ne bi Finci bili Finci da nas nisu potjerali da neki domaci tom prilikom prezentujemo, cisto da ne bude totalno dzabalebarenje, al svejedno, vozili se mi do Aland ostrva i natrag ferijima Amarella i Isabella. Oba su,sokira me Bilja i ukaza mi na tablu, napravljena u Splitu Jugoslavija 1989 godine. I spartaju Finska Svedska svaki dan i na crveno slovo. Ogromno je zdanje taj feri, ima deset spratova, sobice, diskoteku, supermarket, restorane, kafice. U coskicu jednom neobicna dekoracija, prazno pola litra sabackog mlijeka u tetrapaku. Zapitasmo se ozbiljno nad zivotnom pricom sabackog tetrapaka, otkud bre na brodu od finske do svedske prazan sabacki od mlijeka tetrapak. Garant jos od '89... (more)

10 Komentari:

  • At 9:52 PM, Anonymous Anonymous rece…

    Kakva je ovo cenzura pala??? Ccc, a sloboda misljenja, govora i sl? ccc :)

    Elem, najbolje je mleko kad je od majke - Srbije! ;)
    Nego Slavche...kad ce dodatne informacije na mail??? Ja ceka ceka pa ne doceka. ;)

     
  • At 11:51 PM, Anonymous Anonymous rece…

    osvezio me je kontekst. nemam strpljenja za detaljno citanje, ali sveze, sveze, to je opsti utisak. a i ovaj top model je top! ja sam iz drugog sveta: folk, verujete li mi?
    http://fotografbeograd.blogsopt.com
    dragan

     
  • At 12:00 AM, Blogger Slavica rece…

    Hm hm, reklama?
    al dobra fora za blog. I lude slicke hehe

     
  • At 12:08 AM, Blogger Slavica rece…

    Heheh Borise, dodatne informacije??? podsjeti me ;)
    a mudar ovaj posjetilac mog bloga Dragan, pomenu frazu 'top model' a meni kez od uva do uva (strucnjak neki izgleda jelte:P) pa otrcah na njegov blog hehe

     
  • At 12:35 AM, Anonymous Anonymous rece…

    Pa podsecam...kad tajis informacije od vitalnog strateskog znacaja! :)

    Pa covek je fotograf (cenim po naslovu bloga) mora da se razume u modele...oce padne neka tezga? Ono, ziva priroda, "Kupacica na obali reke" i slicno? ;)

     
  • At 2:13 PM, Blogger Мукајло rece…

    Heh, ja se ponadao da ce biti razresena misterija tog tetrapaka, barem datum da ces otkriti u daljem tekstu ili slikama, kad ono nista od toga.

    Vazno da ste se vi nama lepo provele tamo i posteno odradile domaci i slike postavile za gledanje :)

     
  • At 11:16 PM, Blogger Slavica rece…

    Hehe :) hvala lijepo

     
  • At 12:58 PM, Anonymous Anonymous rece…

    Uuuuuuuu...

    Pazi, covek em preduzimljiv (reklama), em sharamantan, em laska. Znaci, Slavka... ;)

     
  • At 6:44 AM, Blogger Unknown rece…

    Sta, reci mislim, mozda neka vezica na pomolu, a. (Zaboravio sam, moze li jedno pitanjce: Ovaj blog se cita i u AmeriKi?) :)

     
  • At 5:20 PM, Anonymous Anonymous rece…

    Mislim da je Slavkino srce ukrao neki drugi mangup. ;) Ali ipak...nova prilika na horizontu nikad ne skodi. :)

    Nego, ja cu ipak da nastavim da instistiram Slavche devojche na tom mailu...osecam hronicni nedostatak esencijalno bitnih informacija!!! :)

     

Post a Comment

<< Home