blogovanje by Slavac

Apr 4, 2008

Turku, proljece, muzej i kljuc. E da i dvaes evra




Stiglo je proljece. Da daaaa, odlozila sam onaj gunj sto sam ga nosila ispod perjane jakne, sad nosim samo perjanu jaknu. I pedlam povazdan i bazijam od srece, puna mi dusa sunca. Petkom su dva od cetri muzeja u gradu (he he bas sam bezobrazna :P) slobodna za pocasne imaoce gradske kulturne karte. TAJ SAM :)U Waino Aaltonen muzeju umjetnosti sretnem Jevina. To je jedno okato stvorenjce sa Kariba, smijesan i drag lik, drug mi iz odjeljenja. Alav na umjetnost skoro pa ko i ja. I tako smo se mi setali izmedju grdobnih celicnih sklopocija, punjenih ptica okacenih po zidu, prilicno neprivlacnih "digitalno izmanipulisanih" fotografija i morbidnih skulptura polugolih zena sto se gledaju u ogledalu. Ukratko: modern art. Ja se sustinski odusevih akvarijumom u zidu (built-in, sto bi se reklo) u prigodnom muzejskom kaficu. M, i W na vratima wc-a stilizovana dvostrano. Okrenes M i eto ti W, a bogami i obrnuto :P :)Genijalnoo. Tolko o muzeju :) A most tu u blizini su okitili bilionima saksija, ne bi vjerovali. Sjecam se, ma ko sad da je bilo, da me nos mnoooogo svrbio, i objasnjavam ja Jevinu da ce nesto mnogo da se ljutim, ima da popizdim, bolje mu je da me on licno ne iznervira kakva sam opasna. On kaze, kod njih u Trinidadu, kad te tako dusmanski svrbi nos, to te neko tracari. A Aurajoki tece li tece, a obale mu zazelenjele. Dijagnoza i konacno postavljena, proljece, nema druge. A ja moram kuci, da pisem glupe eseje. Bemti.Ko i svaki tipican student, odlucim da prvo obavim sve moguce nebitne obavljancije pa da onda sjednem da ucim. Da se istusiram, npr. A vrata od sobe za sobom zalupih. A kljuc na stolu bezglavo ostavih. A petak uvece ljudi mojiiiii(=> kancelarija sa rezervnim kljucevima zatvorena do ponedjeljak u 9 ujutro). Zakljucala sam si ispred nosa rodjenu sobu. Unutra izmedju ostalog ostade mi internet na laptopu i naocare ispred. Jebiga. Pozva Biljak emergentnu sluzbu (ziva bila sto godina :)), dodje emergentno simpatican cikica cuvar doma i okljuca mi sobu. Platim sto sleduje za tako jednu ekscesnu uslugu hehe, dvaes evra. Presto nos da me svrbi.

2 Komentari:

  • At 8:25 PM, Blogger Dane rece…

    Dje si draga Slavkaaaaa! Uzelih te se.

    Elem meni je us slicnoj kljucnoj situaciji naplaceno 75 evra u Bibau! Ne znam da li vam to pricah al ja se nadjoh a ulici bukvalno u pidzami i japankama. Ehhehe. A kljucevi se vazda zakljucavaju petkom uvece kad ne mogu da ti pomognu. Ih, kol'ko puta u Studenjaku.

    A sto se tice moderne umjetnosti, akvarijuma i WCova, imam ja jos boje. U Kopenhagnu i Krisitjaniji u jednom kaficu kad udjes u wc IZNAD tebe i WC solje je neki prljavi akvarijum. Po plafonu ti bjelasa trbuh nekog japanskog soma ili tako nesto. Inspirativno za soljna razmisljanja :)

     
  • At 6:56 PM, Blogger Slavica rece…

    I Slavka je pozelijoooooo :'(

     

Post a Comment

<< Home