blogovanje by Slavac

May 17, 2012

Miffy - slavni zeka iz Utrehta

Miffy je najslađa zeka na svijetu. Mnogo je mala, nije još pošla u školu ali joj se svašta zbiva. Sreća pa se našao jedan čika iz Utrehta da njene dogodovštine nacrta i zapiše. Pedeset godina čak traje njena avantura. Generacije malih Holanđana stasavaju uz tog zvekana, čudno je to, kad sam bila tamo , bio je to stvarno jedan Miffy svijet, skoro sve za klince može da se nadje dekorisano sa tim sličicama. Ja sam uspjela Miffy da nađem u BiH, u nekom supermarketu, među gomilom bezveznih kineskih stvari, stajale su torbice, majičice, peškiri na kojima je leškarila ta zeka. OOo oduševih se, nakupovah. A onda u Beogradu, Woman Secret lansira liniju proizvoda sa njenim motivima. Tu postanem malo ljubomorna! Ja sam mislila da je Miffy zeka koji pripada samo meni i Holanđanima, ali neka, nema veze ;). Poslije u nekoj knjižari vidim Mifi u ZOO vrtu na ćirilici!!! O preslatkosti, al tu skapirah da sam u Mifi muzeju u Utrehtu platila duplo više za istu tu na ćirilici hehe. Da je osvojila svijet,jeste i to na nivou, danas pročitam da: she also serves a "celebrity character spokesperson" for Unicef. I zbilja , pazarih predivnu Unicef - Miffy majičicu na Grupovini:
Tek sam počela da vam pričam o Miffy. Za početak, njeno holandsko ime je NEJNTJE (piše se Nijntje) i živi u Utrehtu, Holandija.

0 Komentari:

Post a Comment

<< Home