blogovanje by Slavac

Mar 7, 2009

Delft


Delft aj sto je lijep jedan gradic (u nizu holandskih ususkanih slatkih dotjeranih gradica) nego je i bitan. Evo spisak osnovnih bitnosti:
1) Delftska keramika- booming industrija 16-18 vijeka, bijelo plava grncarija, sto se meni vala i ne svidja. Skup ko sam djavo
2) Delftski tehnicki univerzitet - bas onako renomiran
3) Kraljevska grobnica (dinastija Oranje) se nalazi u Novoj Crkvi, vjencanja, sahrane i slicno na kraljevskom nivou se odvijaju eto bas tu.
4) zivjeli i umrli slikar Vermer, i ??? Antoan van Levenhuk. E sad da vidimo ko je dobro ucio biologiju u osnovnoj skoli, ko zna sta je izmislio Antoan van Levenhuk (Ivani i Lidocki zabranjeno da ucestvuju u nenagradnom pitanju :) :) )

Meni iz Delfta onako upecatljive ostale dvije stvari:
1) "IT enabled" turizam tamo, fensi standovi sa informacijama i dzaba odstampanim kartama (po tipu turistickog interesovanja: keramika, istorija, muzeji, walking tours). U crkvama dokumentarci i neki telefoncici za slusanje istih i uopste instalirana fensi tehnologija svud
2) Mauzolej kraljevske porodice u Novoj crkvi. OOOOooOOOOo rugobe i nesklada. Najjaca mi je skulptura neke zlacane djevojke koja bre nosi kaubojski sesir!! Uz to, tu na jednoj nozi lako stoji jedna pogolema skulptura koju su, kako kaze vodic, jedva namjestili da im ne pada non stop. Zato ih je mauzolej kosto 2,500 evra vise od planiranog..
sliciceee

1 Komentari:

  • At 6:14 PM, Blogger biljak rece…

    4) Znam ja znam ja! :) (Ali necu da vam kazem! ;))
    Hint: Pise mu na nadgrobnoj ploci! ;)) I to tako sitnim slovima, da bi ti dobro doslo to sto je izmislio da procitas... ;)

     

Post a Comment

<< Home