blogovanje by Slavac

Jul 18, 2006

Exit06...3,4/4

Tiho dinstana 26,5 sati u vozu iz Istanbula do BG stignem ja kuci (Nije li simptomatično što sam istim tim vozom do Istanbula kasnila 10 minuta a do Beograda 2,5 sata....pa stali smo vala pored svake veće leje kupusa od Dimitrovgrada naovamo. Ccccccc.) Dinstanje se lako podnosi kad imaš tako nevjerovatnih sedam dana da proživljavaš i premotavaš u usključaloj glavi. Opasuljim se ja i ovaplotim. Burazer me čeka na tvrdjavi, propustila sam Frandže ali tu su cijela dva dana exita ihaaa, malo li je. Infiltriram se u Tuborg bus, bez vaučera za free transport. Ovom reklamom se odužujem i zahvaljujem: Tuborg, Tuborg, Tuborg, jeeeeeeeeeeeee. Uljegnem u tvrđavu. Sa pivom, vodom i keksom što mi oduzeše na ulazu, ostavih cjelokupan sadržaj mozga natovaren u ovo dvadesetak godinica bitisanja. Tri kila (minimum hehehe) lakša, uputim se znanim mi stazama i izazivajuci divljenje exit-veteranstvom uzmem da držim slovo o prethodnim exitima i ovom sad...povlačim paralele i dajem stručna mišljenja. Rođak i burazer ono kao woooow :))))) A onda klasika...ili gineš na main-u, il se vrtiš izmedju Fusion , World Music, Electrane, Crossroads... Na Arenu, moju viziju pakla, majkemi, sam i ove godine prezrivo pljucnula..jes da me srce zaboljelo sto ne poslušah David Guetta-u. HIM -sucks...bejah mnogo mudrija (hvala Coa :) ) pa sam za vrijeme šugavog HIM-a trip-hopovala uz nevjerovatne Sofa Surfers. E a Garavi Sokak RULES...kako su samo slatki bili..( ovo dabome nikome ne smijete da pričate ;) ) Lajko Felix je imao malih problema sa ozvučenjem rekla bih... Lollobrigide na Electrani...cooool. Nekad oko tri u noć, kad žurke tek započinjahu moj organizam me se konačno odrekao....saopštio mi da sam manijak i da neću dugo poživjeti ako bre malo ne odspavam...te me isti taj organizam protiv moje volje odvuče kući. Bedak. Al u nedjelju nije imo šanse, sve sam mu (kome-čemu: organizmu) vratila... Dostojanstveni Pet Shop Boys..I ULTRA SEGA MEGA GIGA POZITIVNI I GENIJALNI SCISSOR SISTERS JEEEEEEEEEEEEEE...e pa vala samo je zbog njih vrijedilo ... opet jedno generalno prozujavanje pored svih bina. Rambo Amadeus. On i njegovi performansi. Vazda iste pjesme nikad u istom aranžmanu. Nije njemu mama džaba prof bila..i opet je držo slovo o kompjutorima o dj-evima..o crnogorcima...uopšte o aktuelnom društvenom trenutku u nas. Bar imam genijalnih fora da prepričavam u društvu i ispadnem i duhovita bogati :)))))))))))))
Stopiranje kući (vjerovali ili ne , od Petrovaradina do centra Zemuna se stiže za tačno sat vremena) . Pakovanje. Valja hvatati bus za Ohrid. Nootompotom....

2 Komentari:

  • At 2:32 AM, Anonymous Anonymous rece…

    Great site lots of usefull infomation here.
    »

     
  • At 4:55 PM, Blogger Slavica rece…

    Thank you,dear bestusedcarrs,I can even imagine how usefull this is for you.. especially if you don't speak/read Serbian...

     

Post a Comment

<< Home