blogovanje by Slavac

Mar 10, 2007

Pročitati ...




Fenomenalne knjige dragi moji..fenomenalne..svaka je žanr za sebe..a da zapis sad ne postane pisanje lektire :) tu su naslovne i linkovi pa vi vid'te :)
A eto i ideje kad valja nekom poklon kupiti a baš pojma nemate šta bi bilo zgodno..
I ne morate čitati Prvu damsku detektivsku agencija , Aleksandar Mekol Smit ... shallooooooooowwwwwww..mada... može bit da dušu griješim, ipak znam o Bocvani mnogo više nego što sam prije znala (tj. mnogo više od zero, nula, ništica, ništ :))

15 Komentari:

  • At 6:22 PM, Anonymous Anonymous rece…

    Ooooooooo, pa mi to imamo novi zapis??? :) :) Za pohvalu, za pohvalu.

    Da ne duzim/smaram (previse), procitao ovu Istoriju, i mogu ti reci da se nisam preterano odusevio. Mislim, neke pricice su genijalne i bas mi se svidelo da je cesto akcenat na naucnicima i njihovim bubicama (ako deminutiv moze to da opise), ali mi se nisu svideli pokusaji "objasnjavanja" nekih odnosa u prirodi i nauci...no nisam knjigu ostavio na pola citanja, sto znaci da mi nije bila dosadna. Druge dve nisam video, ali probacemo da nadjemo pa da vidimo sta i kako.

    Ja bih preporucio citaocima ovoga bloga Miomir Petrović - "Lisičije ludilo"...extremno mi se svidela (progutana za dan)...

    Pozzdrav evribadima!
    Caos

     
  • At 1:48 AM, Anonymous Anonymous rece…

    Лисичје... Зар и тога има, после оног крављег, а јој :)

     
  • At 10:37 AM, Anonymous Anonymous rece…

    Ima, ima...i izuzetno je zanimljivih simptoma! :) Ali da ne otkrivam previse: ugasiti TV, upalite svetlo, knjigu u sake i na posao!

     
  • At 11:16 AM, Anonymous Anonymous rece…

    Evo, za one koji zele size knjige, kratak opis tra-la-la :), sledi jedan taki, od autora himself:

    Moje ostvarenje je triler sa fantazmagoričnim i liričnim elementima, koje sam svesno utkao. Može se smatrati i kao metafizički triler i intelektualno detektivska priča, koja posmatra pad dvojice junaka – unuka Marka i dede Pavla, smeštenih u dve različite epohe. Razvijajući paralelne priče, ispovest mladog Marka, beogradskog psihologa i njegovog dede Pavla, genijalnog predratnog falsifikatora i teškog šizofreničara, pokušao sam da otvorim novo putovanje kroz lavirinte duše. Spuštajući se krugovima pakla na liniji Beograd – Firenca – Budimpešta – Cirih – Oslo, sve do definicije kako sopstvenog tako i kolektivnog zla, junaci romana otvaraju nepremostiv jaz između onog što su verovali da jesu i onoga što zaista jesu. Progovorio sam i o genezi istinktivnog i životinjskog u nama, ali i o nastanku devijacija ljudskog društva u celini – tvrdi Petrović.

     
  • At 11:45 AM, Blogger Slavica rece…

    beogradski psiholog vs teški šizofreničar ...
    ma to neka limunada bre :p :p :p
    samo nek je psihologiziranje and I like it :) mene si vrbovo

     
  • At 5:51 PM, Anonymous Anonymous rece…

    Da ne budem pogresno shvacen, ali tebe Slavka lako kupiti?!?! ;) Jedan citat i psiholog vs sizofrenicar i to je to!!! ;)

    Zaista interesantno stivo, vise nego cudna/nesvakidasnja prica...jedino sto sam primetio kao negativno (buduci da nisam knjz. krt.) je precesto koriscenje reci kaleidoskop! :) Valjda se autoru svidela pa sto da je ne shibne i gde treba i gde ne treba. No, to se lako da oprostiti...

    Ajd i na ovom mestu da reklamiram...Nick Hornby - How To Be Good (prevedeno dakako sa Kako biti dobar)...ko nije chito nek krene! :)

    Da vam kažem: ja nisam loša osoba. Ja sam lekar. Jedan od razloga što sam to postala je zato što sam smatrala da je to DOBRA, a ne uzbudljiva, dobro plaćena ili glamurozna profesija. U svakom slučaju, ja sam dobar čovek, doktor i ležim u hotelskoj sobi sa čovekom po imenu Stiven, koga ne poznajem baš dobro i upravo sam tražila razvod od svog muža.
    Prema svojim sopstvenim kompleksnim moralnim kalkulacijama, Kejti kar je zaslužila pravo na ljubavnika. Napokon, ona je doktor, a doktori su pristojni ljudi, a povrh toga njen muž Dejvid je samoživi Najljući čovek u Holoveju. Kada Dejvid naprasno postane dobar, međutim u stilu daj-sve-pare-u-dobrotvorne-svrhe voli sve oko sebe Kejtina računica se više ne slaže, pa je prisiljena da se podvrgne veoma neprijatnoj introspekciji i postavi sebi neka bolna pitanja Briljantan roman nudi duhovit prikaz modernog braka i roditeljstva i postavlja pitanje : Šta to znači biti dobar?


    Pozzdravi...

     
  • At 7:10 PM, Blogger Slavica rece…

    Yeap, to je zanimljiva knjiga. Baš baš, inteligentno, vrcavo :) ....sjećam se da mi je vratila tananu vjeru u ljubav/brak/monogamiju ,ma znate već šta. Nije me dabome dugo držalo to vedro osjećanje što zna da navabi staru kučku čežnju, al je baš prijalo :). Tako da.. preporuka++

     
  • At 10:42 AM, Anonymous Anonymous rece…

    Begin quote

    sjećam se da mi je vratila tananu vjeru u ljubav/brak/monogamiju

    End quote

    Kako bre to? Meni je ova knjiga pomalo ubila zelju za ljubavlju/brakom/monogamijom!!! :) Znam da to nije lak put, ali po knjizi bih zakljucio da je pretezak sunce mu bogovo...na srecu, nije me drzalo dugo! ;)

    Aj odoh...a vi se svi...znate vec! ;) Od srca vam zelim...

     
  • At 10:49 AM, Blogger Slavica rece…

    Hheheh, 'ali po knjizi bih zakljucio da je pretezak sunce mu bogovo' ...heheh meni to iz knjige peace of cake ... sta sam ja preturila ovih godina , 3 braka, 6 djece, dvaput (crna) udovica :p :p ... oklagijaj ih sve po kuci ..ma milina hihihihihi

     
  • At 11:55 AM, Anonymous Anonymous rece…

    Kad ja tamo, a ono medjutim!
    Nisam bre S znao da si udova? I to na kvadrat! Ko li je kubni "nesrecnik"! ;)

    Ma sta ja znam...trudim se biti realista i cenim da u 99.9999% slucajeva vec nakon par godina braka/veze vise nema "leptirica", znojenja dlanova, lupanja srca i sl. ali je Hornby to daleko drasticnije prikazao...da pozelis unogamiju: sam svoj majstor! :D :D :D ma zezam se...sto bi reko jedan moj dobar prijatelj iz detinjstva: "Its only when I lose myself in someone else that I find myself, I find myself!"

    Pozz

     
  • At 3:11 PM, Anonymous Anonymous rece…

    E, ljudovi...kada sam vec opteretio ovaj zapis svojim nebuloznim komentarima, da nastavim jos malko u istom stilu! :) Dakle, posetiti http://www-static.cc.gatech.edu/~pesti/roadmap/ i videti sta ima. Mozda ste i na B92.net videli link, ali ako niste, sada je prava prilika.
    Pozzdravi.

     
  • At 7:08 PM, Anonymous Anonymous rece…

    Evo da dodam na davno zaboravljeni post...procitao "Neither Here Nor There" - mnogo dobra knjiga. Vise mi se svidja od istorije skoro svacega...da potvrdim Slavchevu preporuku!

     
  • At 3:28 AM, Blogger jeca rece…

    Hvala Slavchico na ovim predlozima..bas sam zeljna neke doooobre knjige da me malo od celodnevnih bebecih duznosti odvoji:)

    evo, sutra idem da potrazim Bryson-a...procitah proshle godine 'A Short History...'dobijenu na poklon...a bogme cu i Hornby-a da potrazim po predlogu nechijem:)

    jupi!

    mogu da predlozim knjigu 'The Kite Runner' mnoooooooogo dobra...a mozda su to samo pregnancy hormones dobro udarali a ne sama knjiga...svejedno, treba probati!

    pozdrav za Slavca!!!

    jeca (bermudica:))

     
  • At 2:05 PM, Anonymous Anonymous rece…

    прочитајте цео блог прилично добро

     
  • At 2:29 PM, Blogger Slavica rece…

    heh, prije će biti da je prilično matoro,i onako, tek nešto da se priča, al mi žao da ga ukidam sa neta. Nek stoji.
    Nego hvala!

     

Post a Comment

<< Home