blogovanje by Slavac

Feb 8, 2007

Buena Vista Social Clubiiiiiinggggg :)


Ja sam pod pritiskom!!!!..'Slavac piši blog ne zabušavaj', 'a ti dela metni nesto na onaj blog, mislim red je', 'kako bilo na Buena Visti..'.. a a a a inspiracije nema ..valjda vesela inspiracija i ne moze baš da se ovaploti u dva minuta koliko ja ovih dana vremena imam ..( he he he, sto sam ja jedna bizi ženska, ludilo , coolilo ;) ) Elem, ovjerila sam parter u Sava Centru jeeeeeeeeeeee, više definitivno nisam student ;)(falavi djagi koleze za VIP ulaznicu puno puno puno). No, Buena Vista: dvije trube, dvije gitare, jedna neka kratka akustična,ima i specijalno ime (koje naravno znam al neću da vam kažem hehehe :P :P :P), bubnjevi (taj mali bubnjar je luuuuuuuuuuuuud, on bre radi na 60 MHz ;)), pa neki tamtamovi sta li su vec, pa električna duguljasta tamburica (e to sokoćalo sam bome uslikala), pa djedica u bijelom odijelu sa crvenom kravatom, pa starija dama sazdana od energije, pa mlađa dama u crvenom sazdana od seksipila. Bože, kako su samo dobro zvučali. Ta muzika je jednostavno divna i sluša se punim ušima. A Sava Centar je jednostavno grozan. Bješe pun. Pun uštogljenih ljudi koji su svi šatro ljubitelji internacionalnog zvuka a samo gledaju oko sebe unezvijereno i da im bi da igraju a ne smiju. Trebalo je samo neko da se usudi, i razgali nas Teresa Garsije Katurla (Dama od Energije). Valjda skontala da će publika da eksplodira od naboja ako ne promrda. Žena sišla sa bine, pa redom kroz parter, pikira po nekog zgodnog omladinca, malo se vrti sa njim , pleše (zna znanje bre;)))) onda pomiluje djecu po glavi, priča nam nešto na španskom ..i u neko doba najodvažniji se uhvatiše u vozić i pravac ispred bine. Tu SMO se (da, daaa, opet ću da ispadnem na televizoru ;)) hrabro i nespretno vrtili u krug ko oko logorske vatre, mrdali guzama i nogicama, ali atmosfera nije imala kud, morala je da se zahukta :). Siđose još poneki odvažni pred binu a predivni Kubanci doživješe ovacije. Kući sam se odvezla na turbo-oblačiću a put osvijetlih blistavim osmijehom. I taaaaaaako. Imam i genijalne fotke ali AVAJ AVAJ AVAJ..VAŽNO OBAVJEŠTENJE, moli se pošten prepoznavalac jednog odbjeglog usb kabla za Samsungov fotoaparat da ga vrati kući, da ga vrati meni... mnogo mi nedostaje bre,pa kako ću ja bez njega joooooj, tolika umjetnička fotografija sad stoji zarobljena u aparatu umjesto da vidi svijeta i svijet vidi nju ;) ;) (Davno je meni moja mila majka sudbu prorekla: "Slavo sine, glava da moze da se odšrafi ti bi odavno bez glave 'odala" pa uzdahne gorko i zabrinuto). Jednom sam pročitala u the Zabavniku da čovjek u prosjeku u toku životnog vijeka izgubi GODINU DANA na traženje zagubljenih stvari .. e ja sam vala već dvije utrošila, MINIMUM. Eto pitajte Lidu i Ivančicu...
i TRI važna savjeta
1. NEMOJTE slušati J.U.S.T uživo a naročito ne u preskupom trulo fensi Music-u u Gračaničkoj
2. OTIDITE BONA u Čitalište u Zmaj Jovinoj, (mislim ako ima neko ko ja pa tek juče saznao za to preslatko mjesto)
3. maznula sa Borisinog bloga, ovo je bas cool: http://www.youtube.com/watch?v=6gmP4nk0EOE
4. Čitajte i dalje one and only, blog by Slavac :p:P :P

9 Komentari:

  • At 11:03 AM, Anonymous Anonymous rece…

    E pa Slavce,
    "Dos Gardenias para ti"
    sto si i pored svog svoga bizinesa & gubljenja kabla (ipak, ne moz' to bez kabla) ipak resila da nam izadjes u susret i objavis izvestaj o BVSC iz prve ruke!
    I jos... savet za ubuduce: "kad god nadjes zgodnu temu/ideju, ti u post posadi, a ideje su blagorodne, pa ce da nagradeeeee..." ;)))
    Uhhh, odo' ja na arbajt dok me metlom ne isteraju zbog zabusavanja! ;)

     
  • At 4:44 PM, Anonymous Anonymous rece…

    Ccc, pa narode, sta je sa vama??? Nema nikoga da komentarise, cak je "a.b. via cd" zatajio... Zadnje neko vreme doslo! ;)

     
  • At 6:14 PM, Blogger Slavica rece…

    LJUDIIIII LJUDDIII, pa cujetel' vi Biljkov apel, pa shala nije...Bajdine, fejseru.. pa i ti me iznevjeri:) ..a ja paklen plan IMAAAAAAM ....
    Ona trojica klinaca sto su napravili YouTube su od googla uzeli po (lupicu sad) 200-300 MILIONA DOLARA...EEEeeejjjj... pa kad mogu oni mozemo i mi..dela malo komentiramo ovaj blog, dodamo mu poneki blistav sadrzaj ... pa da ga googlu utrapimo da nas bog vidi heheheh.. necemo se cjenjkati, trazimo milioncic, vama svakom po iljadu (kad je beg bio cicija :)) ...a meni vala to malo sto ostane....:D :D :D :D

     
  • At 6:26 PM, Blogger Ana Clara rece…

    Oláá! Eu também adoro Buena Vista. Aliás, espero que seja bem deles que você esteja falando, afinal, eu não entendi nada.
    Um abraço e seu blog é muito bonito
    Beijos

     
  • At 6:26 PM, Blogger Ana Clara rece…

    Oláá! Eu também adoro Buena Vista. Aliás, espero que seja bem deles que você esteja falando, afinal, eu não entendi nada.
    Um abraço e seu blog é muito bonito
    Beijos

     
  • At 3:46 PM, Anonymous Anonymous rece…

    Ziv je Bajdin, umreo nije! Ubiven nije, a kad ce - ne znamo!

    Dajte ljudovi, imam li ja pravo da ne sedim ispred kompa na 2 dana??? :) Taman se malo odmorio, dioptrija mi skocila sa -273.15 na podnosljivih -20...ledja manje bole, ruke nisu totalno atrofirale...i odma atak na batak: gde si Bajdine, puska te ub'la!

    Slavac po koncertima, modifikuje (se) konstantno, RSS-uje! Btw. el to Radikalna Stranka Srbije??? :D :D :D ;) A i taj kabl sto ti prirast'o za scrulence...znas kako kazu: da te taj skot voli ne bi te tek tako ostavio, i to pogotovo ne na koncertu!!! Pa ti vidi sta ces i kako ces... :)

    Inace, Slavac...jeste Google bogat, i jeste ti blog dobar...ali ne mozes im uvaliti vaki proizvod. :( Naime, kao sto vec vise puta rekoh, treba ti jedno 100.000 unique poseta dnevno za Google. Moras prosiriti marketinsku mrezu! :) Al ne brini se - bio ja u petak Home na koktelima i imamo ostali nerdovi i ja strava ideju za gomile i gomile ne-internet para! A tu ce bome na svakom proizvodu da pise slavac.blogspot.com! Ce se ponosite sa tvome, a i sa mnome, ljubi nas Lajka!

     
  • At 8:50 PM, Anonymous Anonymous rece…

    Danas, prigodno mom skoro decenijskom nadimku, saznah nesto o problemima muskaraca iz Bosne i zena sa engleskog govornog podrucja! :) Niposto ne pokusavajte da im "po engleski" kazete TUFAHIJE, posto to ocas posla predje u TUFAKHJE...a to zvuci zajebito! ;) Iako, istini za volju, vise pogoduje pojasnjavanju istinitih namera doticnih muskih osoba! ;)

    Nego, oce neko ubogom coravcu da prevede ovaj spanski odozgore??? Unapred se ogradjujem ako se neko osetio prozvanim - mislio sam na moju malenkost! :p

     
  • At 10:07 AM, Blogger Slavica rece…

    Borise hani, nemoj zajebavati da se i to sa 'tufakjama' I TEBI desilo ?!?!?!? hhehehee, pa to je globalni fenomen, tako je moja koleginica u firmi rekla kolegi Andreu iz Ciriha na nekoj opustenoj vecerinki cijele firme ( tj. prodrala se pred svima) ...'But most I like is tufahju (to fuck you)' a njemu ono parce mesa sto ga jeo na nos....heheheheheh
    inace ovo je neka Brazilka ostavila message na portugalskom, nesto tipa i ona mnogo voli BUena Vista Social Club, i da mi je blog mnogo lijep iako nista ne razumije. Ne budem ti ja lijena, trknem do njenog bloga i uzvratim sljedecim jezickim konstrukcijama: "querida,

    obrigada por palavras boas sobre o meu blog. eu gosto tambem o teu blog. tambem nao compreendo nada.

    beijinhos e abracos do belgrado

    slavitsa"
    (Kolega moj na poslu zna portugalski..nisam to ja tolko pametna ;) ;))
    Pozdravcic djagi moj Bajdine

     
  • At 11:27 AM, Anonymous Anonymous rece…

    Covece - internacionalizacija bloga! Karika koja je nedostajala na tvom putu do zvezda! :) Svaka cast. Ako moz da pomogne, mogu da se nadju i neki Poljaci, Brazilci ili Pakistanci da ti pisu pokoji komentar...moze i Japan, samo ce devojka da se polomi da crticama iscrta sve one njine znakove! ;)

    A sta se meni desilo sve, u vezi sa nasim vrlim jezikom (ovo nas je diskutabilna teza, ali jbg sad...) - bolje da ne pricam javno. Pucce bruka, a i blog ce ti postati previse zut! ;)

    Pozzdrav evribadi...S ispeshli!

     

Post a Comment

<< Home