blogovanje by Slavac

Jan 8, 2007

Jedan uzbudljiv dan :)

Da postoji sud za diskriminaciju, iskreno nevoljenje i zlostavljanje naocara, ja bih davno visila na banderi. MRZIM naocare i ne mogu da vjerujem da sam,eto, ima dvije godine, izgubila ocinji vid. Otad vecinu vremena po kuci provodim tumbajuci i gundjajuci : "Gdje su mi glupe naocare breeeee", pa ih nadjem pa ih gledam s mrznjom,pa se one prljaju, pa ih brisem, pa mi smetaju pa mi ruzno stoje itd.. dirljiva je to jedna ljubav, toliko da su stakla pocela da iskakaju na sve strane i iz inata nece da se uglave u okvir kako treba. A bas prije neki dan, iskoci kamikaza od lijevog stakla i napuknu na lednom mermeru. Dotjeralo cara do duvara, dogorelo, boli glava od naprezanja ociju, paranojisem kako mi iz sata u sat buljetanja u komp bez naocara vid drasticno slabi i teska srca uputim se kod ljekara. I TO DRZAVNOG.Pa da necu mozda kod privatnog, a toliki harac se svaki mjesec placa na ime trte-mrte-tamte-vamte-osiguranja?!?! E tu pocinje avantura pod atraktivnim naslovom:"Kako doci do oftamoloskog pregleda u drzavnom Domu zdravlja za samo 7 casova konspirativnog djelovanja" :).
07:00 - uh, ma ne moram ovako rano, praznici su, garant nije guzva
10:00 - jebemtisunce slavka prespavala si
11:00 - Dom Zdravlja kod starog Merkatora, tu novopecena Novobeogradjanka kako licna karta k(l)aze ima da trazi i da dobije zdravstvenu skrb.
11:00 - 12:00 "Pa vi nemate glavni karton, pa gdje ste se vi dosad lijecili, u Doboju..auuuu, to ko da vas nije ni bilo, ali mi vama ne mozemo otvoriti karton, prebukirani smo, nema vise mjesta ni za koga, probajte u 45 bloku..."
12:30 - Dom zdravlja 45 blok "Ali mi vise ne mozemo otvarati nove kartone, prebukirani smo, previse ljudi.." "Ali ja trpim jake glavobolje, moram na oftamoloski pregled..." "Jedino da vam danas otvorimo karton ovdje a sutra ga prebacimo u Medicinu Rada gdje cemo sada da skrpimo novi Dom zdravlja...eh da, trebace vam uput za oftamologa"
12:40 - svjeze ukartonirana cekam ljekara opste prakse da mi u drugoj smjeni koja pocinje od 13h prepise uput... predaja knjizica je pocela u 12:30, ubjedljivo sam posljednja na listi. 13:20 -ulazi prvi luckey bustard sa spiska.Citam, gundjam, zvocam, ocu da idem iz ove neuredjene zemlje u neku civilizovanu a u ocima ljudi koje me trpe citam da bi najbolje bilo da se vratim u svoju Bosnu ako mi se vec ovoliko ne svidja ovdje. Stavljam naocare sa napuklim staklom jer mi se mute slova, naravno da su opet prljave, odlazim do toaleta da ih sredim, iskoci desno staklo,upade u jebeni lavabo i zaglavi se u odvodnoj cijevi taman toliko duboko da ne mogu prstima da ga dovatim. Izvodim najrazlicitije zahvate nad lavaboom al prst nece naprecac da naraste dva tri centa pa to ti je. Nailazi cistacica..ja se blazeno osmijehnem i zvizducem ko da nista nije. Panika bokcati. Stvar je izmakla kontroli. Cistacica me nista ne razumije al iz obliznje ambulante donosi ogromantnu pincetu i hirurski precizno izvlaci naocarsko staklo. Mene oblivase porodjajni znojevi.
15:05 - Onako oznojena pa dobro oladjena u hladnom hodniku,sa nosingerom uveliko curecim, u nevjerici cujem rodjeno mi ime i krocim ka the Vratima no 15. Ne mozes covjeku objasniti da ne dolazim zbog prehlade i da nisam ni bila prehladjena dok nisam pocela da cekam za pregled ZBOG OCIJU BRE!
15:15 - vijoreci pobjednosno uputom ko zastavom kochim ispred oftamolog-shaltera. "Da da, vidite, Slavice, sad je gotovo druga polovina januara,jedino sto mozemo je da vam zakazemo za pocetak marta.." M!A!R!T!A!?!?! E tu mi se pamcenje vec muti ..znam samo da nisam birala rijeci. A sto me bre svi u cekaonici tako gledaju....
"Pa dobro, ako sacekate sat dva mozda ce vas doktorka i stici pregledati kao hitan slucaj, a sad je PAUZA".
18:00 - "Slavica Lazarevic?". E doktorka je bila stvarno kuuuuul.
18:10 - Uspjela sam, bila sam na pregledu, doakala sam sistemu. Jeeeeeeeeeeee. I oci su mi bogufala dobro. A sad popisana odo svojoj kuci.

3 Komentari:

  • At 3:48 PM, Anonymous Anonymous rece…

    Pisao ti komentar i juce, ali cudan "Power user Firefox" odbijao da poslusa the mene! :)

    Nemoj Slavice da se nerviras i ljutis! Zamisli, nekim cudom, da pokucas u Domu Zdravlja na vrata:
    - Dobar dan.
    - Dobar dan.
    - Ja dosla na ocni pregled.
    - Evo odma cemo...izvolite sedite
    (Epilog: sve gotovo za 10 min, sutra gotovi cvikeri - Slavka lepo vidi + model cvidzi je do jaja pa ih nosi i dok spava jer joj super stoje)
    El ti to deluje malo dosadno a??? Gde je tu frka, trka? Gde je tu prepucavanje, cenkanje i nerviranje??? Uzivaj u zivcima koje gubis! ;) Koji ce ti ionako - imas ih milijarde i milijarde! :)

    P.S.
    U Bg-u sam isao u ABM kliniku. Pregled nije skup (nekada je i besplatan...ili je ranije bio neam pojma), rade profi (jedan gaf za 8 godina koliko sam tamo isao - oftamolog pogresno napisala cilindar na uputu), jedino sto se kinta placa jbg...znas kako kazu: "Oces da volis, ne znas da ljubis! Davorike dajke..."

     
  • At 11:17 AM, Anonymous Anonymous rece…

    Anonimni postovalac tvoga syber dela mora da pohvali ovaj post kao narocito interesantan i inspirativan!
    Stil tecan, pismenost korektna!
    (5) BK

     
  • At 10:12 AM, Blogger Slavica rece…

    @Anonymous1 a.k.a Bajdin...
    potpuno se dragi kolega slazem sa tobom, zato su zapadne uredjenje zemlje dosadne i smarachke, bez adrenalina, uzbudjenja i bilo koga da ga mrzis. Pa kakav je to zivot kad nema nepravde i neuredjenosti da te boli i smara :p

    @Anonymous2 a.k.a Bijak..
    fala, fala, 5+, dodala bih ja cak :P :P :P

     

Post a Comment

<< Home