blogovanje by Slavac

Dec 3, 2006

Lambchop u BG

E a stvarno nisam mogla ovaj petak u grad brate. Zajebana sedmica, majkemi. 'Omache' mi se na poslu do pola 8. Ma da ja svratim u JDP. Kokoshka -glavna scena.3+ od 5. Nesto fali.Il sam ja napeta, nervoznjikava.U svakom slucaju,dovoljno dobra predstava da mi izbije iz tikve suludu ideju o petku vece kuci.Zdrava prava pa da sjedim kuci, zajeeebiii. Iskljuci se i mob => lunjacu sama. Pravac Kinoteka, ma bas da vidim taj kompromitujuci film zbog koga cemo da zaratimo s Kinom. Il barem da sagledam taj red 'alternativaca' ispred vrata. Impozantno bogami,ko za ulje..jos jedna potvrda teorije o 'zabranjenom vocu'. Ne dam se obeshrabiti, patikam ja do Doma Omladine. Lambchop nisam slusala nesto puno, al kad Coa kaze da valjaju,onda momci valjaju (jos na netu pise: kantri, soul i džez kombinovani sa jakim uticajem alternativnog roka). Ma ima da dam i 600, 700 dinara za njih. No problem.Ups, 1200!!! Ulazim na mufte (sta cu kad sam baraba):)))..
i dozivim...cujem... ma slusam u nevjerici...8 ljudi koji u sekundi tako drljaju po instrumentima da proizvedena kakofonija miluje usi (to je valjda ta cuvena ljudska genijalnost nije li..)a onda vec u sledecoj uspijevaju svih osam komada muzicara da se stope u u u ..pa nazvacu to 'jednost'.Dvaes sesticu koja mi izmace za jedno svjetlo na semaforu propratila sam osmijehom. Tumarala sam malo po gradu nadajuci se da svi vide koliko sam bre SRETNA (as simple as that). Odjezdih kuci.

PS: Subota, B i ja mijenjamo BG 'prevoze',Bus pa Tramvaj pa opet na bus (401!!!)Leeeepoooo. Opet biti sretna :D

PPS: Lidu boli grlo :(. Joj. Ne biti sretna

PPPS: Lidu vise ne boli grlo. MENE boli grlo. Mislim da nisam sretna... :D :D :D

8 Komentari:

  • At 2:40 PM, Anonymous Anonymous rece…

    Slavac - zivot i prikljucenija!

    Lepo si se ti nama Slavka prosecala Bg-om...ima svasta, sretne lepe devojke i to...a vi kako te?

    Nego sad moram da te, da tako kazem, knjizevno kritikujem!!! ;) Ceo tekst je optimizam: "ne da se Slavka - srecna je jebote ima to i da se VIDI"...a onda zavrsis sa: "PPS...ne biti sretna" i "PPPS...Mislim da nisam sredna..."?!?!?! Kvaris knjizevni tok pricice! :) Ima bre da cveta cvece, deca da se smeju, pticice da lepu pesmu poju, mladi da se sexaju (ma neeee...to oni samo vezbaju za 22.12.) i tome slicno...

    Aj, el ce bit sledeci put bolje??? ;) Hehehehe, sad bi trebalo da ti lupim jednu cusku ko u Brojke i Slova - verzija Nadrealista! :D :D :D "Ocel' bit bolje?" (placuci) "bice bolje, bice bolje..."

    Cao Crvena Slavka! (ne insinuiram na tvoju stranacku pripadnos...samo na boju...kose, ne koze...)

     
  • At 5:29 PM, Anonymous Anonymous rece…

    Ne vredi Slavac - moras da poradis na mraketingu! Niko ti be ne shljivi blog... :) osim mene - al ja radim u sljiviku na vajerles pa sljivim svasta! ;)

     
  • At 5:58 PM, Blogger Slavica rece…

    @Bajdin1: ma tekst je samo folic,malo da razbijem monotoniju srecnosti...cuj sretna pa sretna.. a kako to pa citaocu moze biti pa zanimljivo.Napredan citalac danas ishte patnju ...
    @Bajdin@: => moj blog = svasta
    smrck smrck buuuuuuuu smrck
    ;)

     
  • At 8:05 PM, Anonymous Anonymous rece…

    E boga ti Slavac...djes ti ucla logku? ;) Na MatFu??? Vidim...hehehe...ko da ne znas da konzumiram tvoj blog ko Berliner Zeitung - svakodnevno! :)

    Aj, i poradi na tom mraketingu...valja se malo...

     
  • At 8:24 PM, Blogger Slavica rece…

    heheh.. pa pazi,okacila sam baner podno svog gmaila :), svaku drugu recenicu u stvarnome zivotu zapocinjem sa: "Ne znam da li si citao/la na mom blogu..ali ..;) ",i nista.U stvari nije nista..i broj mojih ne-virtuelnih drugara rapidno opada :D :D :D
    ma bogati...their loss..;))) zato se ti i ja ludo zabavljamo :)))
    E Bajdine moj dragi...drzde se tamo..
    ljub na kub

     
  • At 8:06 PM, Anonymous Anonymous rece…

    Pa dobro bre Slavka, el ja moram da predjem ovde sa privatne na javnu prozivku za neki novi zapis?!?! Sva ona pisma podrske, molbe, zelje snovi i nadanja tebi nista ne znace?!?! Smrc smrc, evo uvenuh od tuge da te otvaram, citam i komentarisem! :) Ili barem blog! :)

    Smatraj ovo javnim spenkovanjem po cenjenoj pozadini! Znas onu - leba i Slavcevih zapisa!!! :) A i bez leba se moze ziveti... ;)

     
  • At 9:53 AM, Blogger Slavica rece…

    Cek cek..ce se javim..samo jos malo ... dok prebolim tugu jad i propast od neuspjele mirovne akcije onomad u petak 22gi... mora malo vremena da prodje ... dusa moja ozlojedjena neuspijeh i nevjericu da sublimira .... :) uh uh..pripovijetka..ma kakvi tragikomedija na blogu slijedi.... :)

     
  • At 5:18 PM, Anonymous Anonymous rece…

    Slavac - Zivot i prikljucenija? E bre, kako propade mirovna misija??? Ccccc nikada od tebe nece postati generalni sekretar UN Kafa Anal! Mora da se nisi unela dusom i telom u celu tu ujdurmu! No, evo, da ti olaksam muke (a mislim da ce se tvoji mestimicni blogeri sloziti) - za tebe je mirovna misija otvorena 24-7-365! Jebes samo 22.12. - moze i drugim danima! ;) E vala sa ovakvim cheat-ovima ako ne predjes igricu treba ti oduzeti licencu operatera na racunaru i bachiti na eklanje! ;)

     

Post a Comment

<< Home