blogovanje by Slavac

Oct 19, 2006

Friško friško najfriškije, čujte i počujte..

Nema dvaes minuta kako je donesena odluka da se pre-bologna četvorogodišnje studije priznaju kao master studije. Puna Srbija mastera, mi smo jedna Master država.
Čitajte ekskluzivno kod Master Slavca...
Ima još insider info vijesti..
evo recimo, čika Jonas Bonir će da drži sljedeće predavanje na Javasvet skupu akobogda četvrtog il jedanaestog novembra...

Be cool, be informed, read slavac.blogspot.com hihihii :p :p :p

16 Komentari:

  • At 10:03 AM, Blogger Slavica rece…

  • At 10:18 AM, Anonymous Anonymous rece…

    SLAVAC!!! :)
    E - muke su mi skracene! Ja mislio da cu morati i da se patim sa pisanjem nekog rada ovo ono...a zapravo sam vec Mr.! Mislim, em sam mister, em sam Mr. ;) No, cestitam i tebi, Mr. Slavac! :) Hm...bolje zvuci MCs! ;) Aj vidmo se...
    Caos

     
  • At 10:32 AM, Blogger Slavica rece…

    Ziv mi ti Ajdine :)))ovaj sajt bi se samoukinuo da mi nije tebe:) btw...sretnem juce Ruzica na Knezu na pauzici(slucajnost, nije li?)..veli, lepo,leeepo u Kopenhagenu al sve ima svoje pro&cons ....

     
  • At 11:51 AM, Anonymous Anonymous rece…

    Slavka...znas kako - posto posle mene obicno niko vise ne ostavi komentar...ja resio da smanjim! Reko, ubijam ljude u pojam...moras da poradis na reklamiranju, sta da ti kazem! :)

    Ruzic...e to je persona koju dugo nisam video...pa ima sve svoje pljus i minus. Al sta ces - izvagas i nadjes ima li pozitivne 0! :) I pustis limes! :D aj ne lupam vise...mnogo ti, daklem, hvala za lepe vesti! :) Kada se vidimo sledeci put (na Hawaii-ma bese?) dobices flasu fucking Cristal-a od mene! (ave Quentin)! Cao zenska...

     
  • At 12:37 PM, Blogger Slavica rece…

    hehehe, 'pustis limes' , to me podsjeti na sir-bureka sa naseg faxa .. 'O, tako mi Lagranza, Kosija i Shvarca
    pored tebe gube znacaj Tejlor i Bernuli.
    Moj si prvi izvod i definicija,
    ti si limes moga srca kada razum tezi nuli.' ...lik je looooood
    Samo ti pisi ak' ti se pise..ovi ostali sto su ljencuge, njihov problem :D

     
  • At 5:00 PM, Anonymous Anonymous rece…

    ko BRE lencuga!!! :)

     
  • At 1:05 PM, Blogger Slavica rece…

    heheheheheh, pardon pardon dragi Anonymous - u...ponese me pjesnički žar, evo neću nikad više :)

     
  • At 9:09 PM, Blogger j@v@ rece…

    ја мислим да то аутоматско давање магистарских диплома баш и није најпаметније! Јер тада ће те дипломе да вриједе мање него сада (инфлација их поједе) :)....

    Пер аспера ад астра и само тако :)

     
  • At 9:52 PM, Blogger Slavica rece…

    E a sad konacno par ozbiljnih recenica od mene na ovom mom blogu.Paz'te se, upravo cu da iznesem ozbiljan stav. ;) Dakle..sto je brzo to i kuso,ja vjerujem da smo mi dupe odrali na nasim oldtajmerskim studijama ko zapadnjaci dok master zavrse,da nam je isto dupe nacickano asper-ima i da se tu negdje moze staviti = ...ali ipak, ipak mislim da je trebalo poloziti ispit-dva , ili sto je jos znacajnije za nase trulo a-prakticno drljanje na matfu, smijer racunarstvo i informatika, odraditi taj prakticni/diplomski/master rad, nazovite ga kako hocete. A master != magistar i ne moze biti, tu price nema i to se zna. A uvjerena sam opet (nazalost) da bi i to polaganje neznatne razlike od desetak Bologna bodova bila cista formalnost (citaj, zgodna prilika da fakulteti uberu kvalitetnu kintu). Iskreno,u tom slucaju mi drago sto mi pare ostadose u dzepu,ali mi je stvarno zao sto necu raditi taj zavrsni rad. Da,u inostranstvu Master degree znaci samo da jos uvijek nisi Phd, nista vise.

     
  • At 10:18 PM, Blogger j@v@ rece…

    пази, ти инфлацију можеш да правдаш како год хоћеш и можеш да је запакујеш па да то звучи фино. И наравно одређена група људи ће да профитира од тога али генерално гледано то није добро за економију (тржиште). Јер ако се преко ноћи појави велики број магистара на нашем тржишту дефинитивно ће доћи до опадања вриједности те дипломе (звања) тако да на крају губитници су сви (а првенствено они који су ту диплому зарадили на тежи начин)

     
  • At 10:39 PM, Blogger Slavica rece…

    Hm,ti i dalje izjednacavas magistarsku diplomu sa master diplomom. Pa to nece biti i to nije moguce...evo i matematicki dokaz:
    1) diploma fakulteta = master (pretpostavka koju uzimamo za tacnu)
    2) master = magistar (Borisina teza)
    => (zakon tranzitivnosti) diploma fakulteta = magistarska diploma , KONTRADIKCIJA :))))
    Neko od nas dvoje is missing the point..ovdje je fora u usaglasavanju naseg skolstva sa zapadnim, i treba tacno da se utvrdi kolika je 'tezina' nasih diploma u odnosu na njihove. A Master u svijetu stvarno ali stvarno nista ne znaci,phd se racuna. Jos samo da se uporede/upgradeuju stare magistarske sa novim phd zvanjem...

     
  • At 10:55 PM, Blogger j@v@ rece…

    pa dobro.. kao sto sam vec rekao: mozes to da pakujes kako zelis. Ako Master ne znaci nista onda ti i ne treba. I master != diploma fakulteta. Za B.Sc ides 3 godine na fax (na zapadu), a za M.Sc 5 godina (opet na zapadu)... i ako se preko noci desi da svi B.Sc kod nas postanu M.Sc onda taj Master stvarno nece znaciti nista :)

     
  • At 11:25 AM, Blogger Slavica rece…

    Borisa mudro zbori..evo npr.
    clanak u Novostima

     
  • At 11:40 AM, Anonymous Anonymous rece…

    Samo kratko... ;)

    Ogromna je razlika izmedju stila obrazovanja na zapadu i kod nas. Npr, provereno znam da se ovde gde sam sad gine na MSc studijama...zaista mnogo ima da se radi i ponekada PhD studenti deluju kao grupa neradnika poredjeno sa MSc studentima. Jos znacajnije od svega je da, ko sto je vec receno, kao MSc nisi nista posebno (u akademsko/profesionalnim krugovima barem). Stavise, i PhD se obicno nastavlja na PostDoc, pa tek onda mozes na neki univerzitet ili u bas jaku firmu da radis (i to mozda, naravno, zavisi ko si i kako si do svega toga dosao...sta si radio i koliko si sposoban a ne samo vredan i pametan... ;)). I jos jedna misao - daleko vise ljudi nego kod nas se ovde nakon fakulteta bakce daljim studijama...svesni valjda cinjenice da im treba vise titula da bi osigurali sebi bolje uslove. Naravno da je extra-glupo davati odmah master zvanje ili kako god i sta god svima koji su ranije bili BSc (ili BEe ili koje vec titule da postoje sa Bachelor)...sto Slavac zborashe - neki diplomski rad bi svemu tome i dao smisla. Na kraju krajeva - sacekajmo i 100% zvanicne potvrde svega u praksi...

    I jos nesto, sto se starijih magistara tice - opste je poznato da u 95% slucajeva starija generacija izvisi za nesto! Kada sam zavrsio srednju i fax (odmah naredne generacije) - promenili su ukakane kompove u r-labovima!!! Dodavani su ispiti, pojedinacno po ispitima i predmetima je bilo nekih promena nabolje...jebi ga. Ne mogu da trazim da neki novi jadnicak koji radi samo 4 domaca iz Metoda (a ja radio 6) ne moze da dobije vise od 8?!?! Ili da na intervjuu za posao zahtevam da odgovorno lice nase ocene tretira sa nekim koeficijentom...0.8 npr. To tako ne ide...

    Mozemo samo da se nadamo da ce se jednom za svagda ustaliti sistem promena - sistem koji preciznije definise kako se promene mogu odvijati i sta ko i kako njima dobija, gubi, moze li se sve to kompenzovati i uskladiti...

    I nisam bas bio kratak! :D Pozz

     
  • At 11:49 AM, Blogger avmusa rece…

    lencuga se javlja...
    samo da vas pozdravi, pa da drlja po bazi...


    hihihihi....

     
  • At 10:00 AM, Blogger Slavica rece…

    Uh bruka da izvise starije generacije...mislim da ce bar kod nas uvijek svako da te pita: 'Master po starom il' po novom', ko sto te uvijek pitaju sta si zavrsio: etf, fon ili matf , pa na osnovu uvrijezenih statova o 'jacini' istih stvaraju predubjedjenja o kompetentnosti. Nego, digla se frka na faxovima, bice svasta ...

     

Post a Comment

<< Home