blogovanje by Slavac

Aug 14, 2006

Re: na protestna nota = Slavka odjebi

Dragi moji i najdraži djugaji, čiatoci i obožavaoci...
evo baš prije neki dan vam svima na mejl pošaljem ni manje ni više nego 'Protestnu notu' sa sljedećim samosažalijevajućim sadržajem kog samo jedan sujetan um poput moga sklepati može..udugo, rekoh vam: Dragi moji drugari...
ja se polomih od pisanja bloga ( a.k.a) blogovanja ... sve zapadnem u kretivno-umjetničku vatru..ostavim tamo sva srećna i ponosna neki zapis..a vi NIŠTA NE ČITATE BRE!!!! Komentara niđe nijedan...cccccc....i kakva je onda moja slika u virtuelnom svijetu pitam se ja..evo kakva: usamljena,pusta, napuštena, neposjećena eh eh eh...mene NIKO NE VOLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII smrckkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk


Al avaj, ispostaviće se da se od silnog izgaranja u kreativnoj vatri ne udostojih kliknuti na opciju "Anyone can add blog" te da je otud za ostavljanje komentara bilo potrebno utrošiti bar 3 čovjek-sata vremena (registrovat se na bloggeru,napravit sopstveni blog i slične akcije).Skrušeno izjavljujem da sam konačno uključila fucking opciju i jos skrušenije se izvinjavam zbog fucking protestne note. Takođe se zahvalno zahvaljujem djugajima sto su krv i znoj pustili pa i pod tim nehumanim uslovima ostavili poneki melem na rane moje blogerske. Hvala Coi sto je uključenu opciju testiro.
DAMIR URBAN NA BEER FESTU U PETAK 21:00. DOĐITE DA SE DJUUUUUŽIMO

2 Komentari:

  • At 8:47 PM, Anonymous Anonymous rece…

    eto, ja sve redovno čitam, ali nikako ne može da se ostavi komentar. hvala ti mnogo što si nas napokon putila da ti pišemo. ne vidimo se na urbanu ni onako u prolazu kao obično, jerbo idemo u bukureššššššt.

     
  • At 9:24 AM, Blogger Slavica rece…

    Pih, sad mi se vala ni ne ide na Urbana ;))))
    E pa nek je sa srećom to veselje u Rumuniji..da im pokažeš bre kako se u nas Srba šenluči i veseli

     

Post a Comment

<< Home