blogovanje by Slavac

Aug 15, 2006

G-din Dragan Markovic je jedan jad ljudski

(Slvc) e slatka, SLATKEEEEE (Slvc) pa ja sad tela da vam pisem mejl
(Bilja) mici, slavkic, vidjamo li se tonight?(Bilja) sto ti je telepatija, a?
(Micka)trojka ha (Micka)slavac nesto zabusava za veceras
(Slvc) znaci, vako, ja sam za , trojka je super, troje su se tako smuvali hehehe
(Slvc)hehe, zabusant, ma sinoc sam bila u nekom bedaku, ne stizem da radim programatiram kuci..
(Slvc) sad sam opet bogufala u ne streberskom fazonu jupipi..moze vidjanje mooooze
(Bilja)kad cemo?
(Micka)slavac streba
(Slvc)ALI:imamo realan problem, znaci nisam sigurna 100% za veceras, jer mi imamo problem sa gazdom i mozda cemo veceras morati da (Slvc)obavimo ozbiljan razgovor sa njim (Slvc)ne znamo kad ce tacno da se pojavi..(Slvc)moguce je da cemo da damo i otkaz..
(Bilja)sto slatka?
(Slvc)jooooj, tako se gadna stvar desava, moram da vam kazem..(Slvc)elem, on se kao nonstop zeza..(Slvc)kao mi prilike za njega i sli..(Slvc)ma ja to macku o rep a Lida rogove dobija od njeg..(Slvc)Ivani za dobijanje plate treba prebivaliste u BG i ona njega pitala jos u maju(Slvc)i on se bas ljudski ponio, reko nikakav problem, to je sasvim normalna i podrazumijevajuca stvar..(Slvc)Ivana ga sinoc pozove da joj danas donese ugovor o stanu i licnu..(Slvc)on opet bio skroz ok, i dalje mnogo pita za Lidiju i sl..al aj'
(Micka)fuuuj
(Slvc)da bi 3 sata poslije toga poslao Ivani porukicu tipa
(Slvc)Pliva patka preko save nosi ti poruku od nekog ko mnogo misli na tebe..al ti taj nece reci ime..(Slvc)mi se zgrozimo, i Ivana mu odgovori da je vjerovatno pogrijesio
(Bilja)jezivoooooo
(Micka)fuuuuuj
(Bilja)kakav idiot
(Slvc)al nije, jer je poslo jos jednu tipa: on nikad u zivotu nije pogrijesio..
(Slvc)mi se zgrozile, i cekamo da vidimo dal ce se uopste danas pojaviti
(Micka)koji ludak
(Slvc)da mu se najebem majke..
(Bilja)fuj, koji pervert
(Micka)hohoho samo ostro
(Slvc)kako je ljigav!!! Ivana je sad u pomalo neugodnoj situaciji da ga moli za uslugu (Slvc)jer se odjavila i na odjavi joj pise "odjava za Vozdovac' mora do petka da se prijavi negdje na vozdovcu(Slvc)a on ljiiga jedna FUUUUUJ(Slvc)ma jebacu mu mater
(Bilja)auuuuu, jezivo(Bilja)lepo ga vi veceras zaplasite, ima da sve bude ok(Bilja)malo se previse zaneo...(Bilja)defekt matori!
(Slvc)he a znate sta je najjaci crnjak od svega..(Slvc)umrle smo od smijeha sinoc kad smo skontale..(Slvc)taj matorac i seljacina sto vako redom ide i pokusava(Slvc)da nadje sebi zenku za reprodukciju (Slvc)na sve se zive lozi al prema meni nikad ama bas nista (Slvc)hehehehee..(Slvc)mene ni Gazda Dragan nece hahahahahha
(Bilja)hehehehehehehehehehe
(Micka)boli te uvo, ti barem ne moras da se smaras s njim (Micka)ti ladno mozes da ostanes u stanu ;) ;)
(Slvc)on za mene misli da sam lujka..(Slvc)luda Bosanka ..(Slvc)plasi me se garant ;)
(Bilja)hehhehe, to ti je gledanje zivota iz pravog ugla, heheh(Bilja)prekini breeeee
(Slvc)hehe, salamala morbidna i crna (Slvc)ej slatka, posto ja ocu da objavim svijetu kakav je djubro ovaj Gazda, jel mogu da iskopiram dio ove nase konverzacije da ne pisem ponovo..(Slvc)imam li Vas blagoslov/copyright?
(Bilja)ma naravno pobogu(Bilja)hehe(Bilja)samo ti piratisi, nema frke
(Micka)moze sve necenzurisano (Micka)u izvornom obliki(Micka)obliku

2 Komentari:

  • At 12:53 PM, Anonymous Anonymous rece…

    Mrzim gazdu...bolesnik matori!

     
  • At 10:20 AM, Anonymous Anonymous rece…

    hihihihi

    samo mogu da vam ponudim noz za klanje...
    28cm, uspeh zagarantovan!!!

     

Post a Comment

<< Home