blogovanje by Slavac

Oct 15, 2006

IT seminar u Nish


Sa intezivnih ovovikendnih priprema za itseminar.org imam da vam pripovijedim sledece:
Moja Anjica je prvi razred i ima vec 44 petice... pokazala mi je predivnu urednu svesku djaka prvaka kao korpus delikti. A LUkica koji jos nije krenuo u skolu i nema nijednu peticu, nije imao kud, stavio je pauzu na Laru Kroft i drekno: Tetka Slavice, a ja imam zatvor!!! (Srecica tetkina, stvarno je bolesljiv i boji ga tiba i ne moze da kaki)
Takodjer sam naucila dosta novih pjesmicica, pitalica i vicova:) Izdvojila bih:
Baba bere babure i redja ih na bure
jedna babura, dve babure bezbroj babura
samo jedna baba umorna i stara

AVION
Mama ja sam avion
Krila su mi ruke
I mogu bez muke
leteti do neba
To je dobro sine
Odleti u pekaru
i donesi hleba


Bele koke ispod strehe vire??? Sta je to ???
Bele koke s neba pale, nasa vrata zatrpale..sta je to???
Zasto plavusa sipa vodu u gace? Da joj ne bi uginula zlatna ribica.

Al ono sto me sokira i odvalih vilicu do zemlje bi sto mi djevojcica od 7 godina do tancina objasni kakva je to zlatna ribica. A ni Luka ne zaostaje za poznavanjem prirode i drustva...jeboteeeeeeeeeeee....jel to tv,poguban uticaj medija, sta li je.... ;))))

5 Komentari:

  • At 11:56 AM, Anonymous Anonymous rece…

    Samo da odgovorim na oitanjca:

    1) zubi
    2) sneg (pahulje)
    ;) ;) :o) :)

    Lep provod u Nisu na tom i vise nego korisnom seminaru.

     
  • At 6:17 PM, Anonymous Anonymous rece…

    Dobro bre Slavac, ti ko da si s'krusku pala?!?! Leba ti - izlazis li ti iz kuce posle 22h? Kako onda ne znas sta sve danasnja deca (ciljana grupa su zenska celjada) znaju i umeju!!! ;) Hehehe, TV je to ja ti kazem - proterati zlo u trule kapitalisticke zemlje a mi lepo na njivu pa oranje. Da se ispravim - vi na njivu i oranje...ja u trulom kapitalizmu! :) bwahaha

    Nego, oces li i nas da poducis to sto poducavaju na tom tvom IT-ju? Svidjaju mi se pesmice - el su vas terali da ih napamet ucite ili ste morali da ih lepo formatirate u XML-u? :)

    E da...posto bi spominjanom Johanu izgleda trebala lekcija-dve o ribicama (sad, dal zlatnim il' sta necu ulaziti u detalje), daj ti njemu Anjin telefon nek se lepo ispricaju...da ona njemu objasni gde gresi...a mozda i Slavka nesto od deteta nauci a? :)

    Aj odoh...a ti da naucis Nish akcente...ispitivacu te!!! :)

     
  • At 10:28 AM, Blogger Slavica rece…

    Aaaaa dragi Anonymous-u, ODGOVOR jE TACAN , i ti si sad sretan dobitnik simbolicne nagrade ... javi se u 'redakciju' u dogledno vrijeme (do moje smrti npr :p :p crnjak hihi) da preuzmes nagradicuuuuuuu

     
  • At 11:38 AM, Anonymous Anonymous rece…

    Hahahahahahahaha, "moja tetka Slavica"! :) Pozdrav teto! ;)

     
  • At 10:48 PM, Blogger Додо rece…

    Када ћеш опет у Ниш?

    Има нових песмица.

     

Post a Comment

<< Home