blogovanje by Slavac

Nov 6, 2006

Looodlo od Zzlce :D

Vilica mi se oteze do poda kad vidjeh cudo nevidjeno (i ja sam zonfa neki javascript programer a za foru nisam znala....)
Znaci, nista ne pitajte, uzmite i iskopirajte sledeci kod umjesto trenutnog url-a, znaci u address field browsera,pregazite (eto mene pregazite...http://slavac.blogspot.com) lupite enter iiiIIIIII uzivate :)

javascript:R=0; x1=.1; y1=.05; x2=.25; y2=.24; x3=1.6; y3=.24; x4=300;y4=200; x5=300; y5=200; DI=document.getElementsByTagName("img");DIL=DI.length ; function A(){for(i=0; i-DIL; i++){DIS=DI[ i ].style;DIS.position='absolute'; DIS.left=(Math.sin(R*x1+i*x2+x3)*x4+x5)+"px";
DIS.top=(Math.cos(R*y1+i*y2+y3)*y4+y5)+"px"}R++}setInterval('A()',5);void(0);

Da li treba da napomenem da je primjenjivo za bilo koji url (eee, khmm, khmm, osim ako je strana sa frejmovima ) hihihihi ;)

Jos jedna jaka fora: savrseno docaran Prag u samo 4 slike

8 Komentari:

  • At 8:09 PM, Blogger j@v@ rece…

    [quote]a sam zonfa neki javascript programer a za foru nisam znala...[/quote]

    А шта је то ЈаваСкрипт програмер??? Нисам чуо за то до сада :)

     
  • At 11:26 PM, Blogger Slavica rece…

    Eeeee..samo odabrani su upuceni...
    UBICU TE KO ZECA BORISO :o)))))

     
  • At 8:45 AM, Blogger avmusa rece…

    Javaskript programer ti je ono kad das dva dukata, dobijes tri, ali bez oranja ;-)

    Kraljevic...

     
  • At 4:07 PM, Anonymous Anonymous rece…

    Hehehehe - nista bolje nego kada programeri krenu da se svadjaju ko je u stvari programer...

    Ja cu samo da ponovim jednu lepu izjavu ex-asistenta sa MatF-a (ne smem da otkrivam svoje izvore ;)):
    Samo pich**ce programiraju u Javi! :D :D :D lol...naravno - mislio je da oni pravi rade u C++-u! ;)

    Mislite o tome...
    Caosss...

    P.S.
    Poenta je da izazovem neku polemiku...ima li neko da obozava Dzavu? ;)

     
  • At 5:39 PM, Anonymous Anonymous rece…

    Zaboravih spomenuti - ako ste vec odredili Prag za turisticku turu vodjenu sa 4 slike koje nam nasa draga Slavka pokaza, razmislite o nekom manjem Ceskom gradu! Prag je najmanje 2x skuplji, pa ako je samo vops u pitanju nesto manje je bolje (covece...da me je neko ovo rekao ne bih mu verovao - ja da kazem manje je bolje?!?!?!?! ;))...

     
  • At 12:10 AM, Blogger avmusa rece…

    Mujane, jel ti to aludiras na moju licnos'??

     
  • At 2:22 PM, Anonymous Anonymous rece…

    ??? Non comprende Musius Gladius - Flavius...explanado? Mis'is za Dzavu! ;) hehehehe

     
  • At 12:00 AM, Blogger Slavica rece…

    Ja bih samo da kazem..kakva Java, Cold Fusion RULES!!!!!!
    hehehe hihihih :p :P ;P
    a prave mogucnosti ti se otvaraju tek sa JavaScriptom hhehehehe

     

Post a Comment

<< Home