blogovanje by Slavac

Oct 27, 2006

Jesen u Beogradu


I taman ja ulazim u ofis sa terasice, sva bijesna sto vazda sobom vucem onaj digitalac a bas veceras, kad zalazak sunca bjese genijalno ruzicast i ljubicast, ja ga ne ponesoh,kad cima Biljak preko MSN-a: 'Jesil' vidjela ti taj zalazak sunca!?!?!?' ..
A nismo mi sad neke cure od romantike pa da se raspilavimo od tamo nekih prosjecnih zalazaka sunca. I stvarno,ja se ljepse jeseni od ove u Beogradu (a nakupilo ih se (koga cega: jeseni :))) vec sedam (auuu ,sedma godina u bg...)) ne sjecam... Suncano je,toplo je,jesenje bojice se nadmecu u raskosi, i da (pu pu pu ;)) ne skrenem sad u knjizevnost, reci cu ukratko: savrsena user-friendly jesen u bg!!!! Pa ja se od vjerne biciklice ne odvajam vec danima ..jezdim gradom dan za danom i iza sebe ostavljam oblake prasine i uskovitlanog opalog lisca (he he he..al s***m).
I zato evo od jutros ja cekam. Cekam danasnji zalazak sunca, foto-aparat je na stolu,da prekratim vrijeme nesto debagujem ;) a malo sam probe radi fotkala po jutarnjem beogradu... sliku prilazem :) obratite paznju na odeblji sivi sloj tacno na horizontu izmedju zemlje i neba. U narodu zvan: smog. Sto bi rekla moja Bilja: 'sreca pa je ovaj Beograd dobro zagadjen, da nema smoga, nikad ovaj zalazak sunca ne bi bio ovako ljubicast' ;)

10 Komentari:

  • At 11:07 AM, Anonymous Anonymous rece…

    Konacno! I to se desilo! Biljak na blogu! Tudjem doduse, al' aj da ne trazimo dlaku u jajetu! ;))
    Samo da posvedocim da od jucerasnjeg roze neba ja lepseg u BGDu ne videh! Ni u jesen, ni u leto, ama nikad! Pa se pride odusevih sto sa mojom Slavom podelih taj cas... Eeeeee...
    A sto se tice "odebljeg sivog sloja" mogu onako globetrotterski reci da je to lepota i po u odnosu na "oooodeeeeblju taaamnooo sivu slojcinu" koju pojedinac moze videti/uslikati u gradu svetlosti (Parizu - za neuke ;)))

     
  • At 4:47 PM, Anonymous Anonymous rece…

    Lepo vama u Bgu...samo se vi zajebavajte... ;) Pozzdrav svima...(ja samo da se javim, da znate da sam ziv! :D)

     
  • At 9:02 AM, Blogger avmusa rece…

    Dje s' Mujane moj ;-)
    Kako kod Vas tamo u Svabiji?
    Ladno, a? Ladno, al' std ;-)

     
  • At 2:42 PM, Anonymous Anonymous rece…

    Musiuse Gladiuse - Flaviuse! Evo, ladno da znas...al standarda ima, da znas! :) Nije lose nije lose...samo da prikoljem nekog medveda i da mu maznem krzno - lepo se ogrnes ko covek i nema zime! :D

    BTW. zaboravih:
    SRBIJO, SRECAN TI NOVI USTAV!!! :D :D :D Svaka cast glasaci moji...mislio sam da necete uspeti ali...nista nas ne sme iznenaditi a!!! :)

    Odo...vozz

     
  • At 4:31 PM, Blogger Slavica rece…

    Hehehehe, a CESID je uocio 'male nepravilnosti' na referendumu ;)
    Kakav medjed kakvi bakraci, sacekas prvu rasprodaju i obuces se ko kralj za mizeriju....eeee...kad se sjetim one svice i one rasprodaje u zari...buaaaa,smrckkkkkkk

    LJubi Slavac Bajdina i Musu

     
  • At 5:42 PM, Anonymous Anonymous rece…

    Ne znam sta je to sa zgodnim zenskama, ali pocele da me ljube tek kako sam otisao! :( Hehehe, el to taktika "dobro si se setio"? ;)

    Hehehehe...sta reci...sada smo ustavna zemlja! :D hahaha tuga...

    Sto se zime tice - srecom ovde nije previse ostra...-10 mozda bude ali ne manje...a ja poneo iz bg dovoljno da se postedi jedan medved... :)

    Ajde...ljubi i Bajdin Slavca...ali ne i Musu! :)

     
  • At 9:25 PM, Blogger Slavica rece…

    "Ne znam sta je to sa zgodnim zenskama, ali pocele da me ljube tek kako sam otisao! :( Hehehe, el to taktika "dobro si se setio"? ;)"
    auuu, ozbiljna problematika, ce raspravimo jednom kad dodjes kuci ;)

     
  • At 12:24 AM, Anonymous Anonymous rece…

    Nego sta nego cemo da raspravimo da ne ostane nista nerazjasnjeno! ;)

    Ne, ozbiljno...dok sam bio tu nece ni niko (cak ni kad se malo dotera, ne moze da se zavrsi nikaki poso)...a sad odjednom...kiss, ljubi, ovo ono...tamte vamte.

    Pa da...sada kada cu postanem veliki drmr...sada sam odjednom prilika! ;)

    Hahaha kakim previse...odo...
    zdravo svima...

     
  • At 9:54 AM, Blogger Slavica rece…

    Uuuuu vanity,zajebana stvar. Hehheeh, cuti tu i uzivaj, i vidi kad se kuci vratis da uzmes tie-break dovoljno dugo da mozes sve da postignes hihihihi heheheeh...

    "cak ni kad se malo dotera, ne moze da se zavrsi nikaki poso" - genijalan klip majkemi

    "dok sam bio tu nece ni niko" - joooooj, a vazda s nekim(nekom) djevojcicama/om vidjen bio..cccccccc :P

     
  • At 8:55 AM, Blogger avmusa rece…

    [ustav]
    Glasao sam 4 puta... Za sebe, sestru, oca i babu. Majka je bila dobar gradjajnin pa je glasala sama za sebe. Niko mi nije trazio LK ni obaj poziv, kako se vec zove...
    Al' dobro... Nev ustav... Nek se bar nesto desava...

    [medved]
    Nemoj medveda da cackas (ima alarm).
    Daj da ja prikoljem jedno jagnjence, bice dobro i nama i tebi. Mi cemo da ga obrnemo na raznju, a ti od koze napravi bundu i ostale aksesorije ;-)

    [...]
    Uf, necu javno...

     

Post a Comment

<< Home