blogovanje by Slavac

Nov 1, 2006

Happy anniversary !!!!!


Dragi moji koleginice i koleze, drugovi i drugarice, ladies aaannnnnd gentl-ducks :)
tacno je godinu dana kako sam odrasla (sto sam simbolicno obiljezila time sto sam se zaposlila u Youngculture). Sa zadovoljstvom mogu da se osvrnem na protekli period i zakljucim da sam jos uvijek lijepa, zgodna, mlada i pametna :) i da volim da idem na poso'(jes' da jos uvijek drljam Cold Fusion grrrrrr, al strpljenja, kazu mudri..)

Shvatajuci prefinjenu znacajnost ovog datumcica, jedna 'tica (najvjerovatnije ova na slicki u prilogu) me je jutros izvoljela ukakiti. Za srecu !!!!! :)

Takodje... one and only, najdivniji, najgenijalniji, djugaj iz mog djetinjstva, koji moj tata kobojagi kupovo za mene, a svaki petka se izvrne pa cita od korice do korice a mama galami sto samo ona pere sudove....

POLITIKIN ZABAVNIK

PS: Iskrene cestitke molim ostavljati klikom na link 'Komentari' o'ma' dole desno. Fala :D

15 Komentari:

  • At 12:24 PM, Anonymous Anonymous rece…

    Jeeeeeeaaaa :)
    CESTITAAAAM (trube u pozadini)
    Pa Slaaavaaaac, blago tebi, godinu dana si bliza penziji!!! :)))))

     
  • At 1:28 PM, Anonymous Anonymous rece…

    Samo da znate krupna stvar se sprema...
    Ne kake ptice svaki dan i na svakoga :P

     
  • At 8:39 PM, Anonymous Anonymous rece…

    E pa Slavka, cestitajem naj, onako, iskrno! Mislim, da sve bude u, onako, mislim, u savrsenom, super...njih, prijatno! :)

    P.S.
    Kada te ukaka kakom kaka ptica, to je znak i za kintu koja sledi!!! Stize plata a? :)

     
  • At 8:47 PM, Blogger Slavica rece…

    Fala leeeepoooo...stigla plata al oktobarska...ono cemu se ja nadam je jedan update u novembarskoj...pa makar me roda pokakila..vrijedilo bi :)
    Ej,kako si mi ti, jel' te slusaju Svabe,kakav ti je to lik Bosanac na grupi/slikama, jel' raja?

     
  • At 10:02 PM, Anonymous Anonymous rece…

    Obasjaj me Slavac suncem vaskolikog znanja pa mi pojasni na kog Bosanca mislis? ... nesto me izdade mozak...otisao u kuvac odavno...
    :)

    Ako trazis rodje cimni Vuka Bojovica...mogu tamo da ti nadju jednu pa da te posade ispod nje...taman da ti odma sutra plata stigne! :)

    Cao Slavka...kss...

     
  • At 3:47 PM, Blogger Slavica rece…

    Ma cini mi se da je medju slikama sa day out bio album nekog Ede il tako nesto..ne znam kako, ja povezala da se neki Bosanac takodje doktorira sa tobom :)
    heheh, bolje posjesti dishu ispod rode, i reci mu: e to ti je sto Slavki nisi dao povisicu ;) ;)
    ...ovo ovako ciribu ciriba slabo ja 'begenishem' (prim.prev: begenisati-shvatati znacajno,primjecivati) :))))
    ...kss...

     
  • At 5:49 PM, Anonymous Anonymous rece…

    Aaaaaa...to je Samir Hammann (ali vidji se samo ime pa je jasno odakle zabuna)! :) Samir je cool lik, ali nije odavle ni poreklom...zapravo ne znam odakle je!

    Ma, za sve dishe ovog sveta (i one koji se tako osecaju), preteca poruka: "Nemo vas Slavka sve kod Vuka posalje na excrementerapiju!" :) Valjalo bi malo - cisto da ih podsetimo moguce patnje u zivotu ako previse kake! :)

    Aj Slavka, idem ja na moje 10x2000x2000x3 matrice! :) Po 4 bajta svaka... :D

    Kiss... (vi ostali - kiss je za Slavca! Vama ne! :D)

     
  • At 7:04 PM, Blogger Slavica rece…

    Hehe, tog Samira izokola ispitaj jel' mu pra pra pra pradjed po zanimanju bio janjicar ...nesto mi mnogo na nas lici :)))
    Jupipi, kiss for me [trep trep :)) ] (crkni pukni Musa :p)!!!! Hm,jedino sto me sikira je nevjerovatan page rank/posjecenost ovog bloga ( http://www.iwebtool.com/pagerank_prediction ), mnoge djevojcice surfaju netom, svima moj blog home page,podrazumijeva se :))..pa pogresno protumace ... =>(neopravdano) monotono opadajuci cool rank Bajdinov ;)))

     
  • At 8:40 PM, Anonymous Anonymous rece…

    Hahahaha - pametan ovaj blogspot...sada dobijam meni da pisem komentar na nemackom! :)

    " Hinterlassen Sie Ihren Kommentar.
    Sie können einige HTML-Tags verwenden, wie beispielsweise..."

    Hahahaha...fino...teraju te na svakom koraku da ucis nemacki samo tako! :)

    Samir mislim da nije iz turske...ne izgledaju mi on i burazer mu kao janjicara potomci!

    Pa kiss za zensku naravno - i to proverenu...da je sve u savrsenom, onako...mislim...super. Pa necu valjda Musu ljubit grdna?!?!? (Musa sorry :)). A ti lepo Slavka devojce neko shibni preko grane do mene da proverimo do koje nizine je moj cool rank opao! :)

    Caos...

    P.S.
    Hvala na (neopravdano)! :)

     
  • At 8:47 PM, Blogger Slavica rece…

    Pa kiss za zensku naravno - i to proverenu... Kukuuuu mene, pa sta ce selo pomislit, sta ce selo rec' ...
    ti lepo Slavka devojce neko shibni preko grane do mene -pazi sta si reko, nemo' poslije da bude trte mrte tam vam nisam ja reko i sl :))))))

     
  • At 6:08 PM, Anonymous Anonymous rece…

    Au bre Slavac, ko da se ne znamo 100 godina...a i ne znamo se toliko.

    Kada rekoh 'proverenu', mislio sam vise na tvoje velike filozofsko-socijalne domete, obilne moralne vrednosti, ogromnu kolicinu znanja i naravno sharma! :) Au, sta ce selo sad rec'...

    E da - ako i shibash neko zensko celjade, molim te proveri licnu kartu da ne idem u aps, a meni na proveru posalji velicine njenih IQ-ova...slika ce biti dovoljna (naravno, odgovarajuci ugao kamere i to...) ;)...

    Aj pozdrav dobri ljudi...

    P.S.
    E ovi tvoji stvarno lench...vredni -rade i niko ne stize da ti pishe na bljogu! ;)

     
  • At 11:46 AM, Blogger Slavica rece…

    Nije nije sto nemaju vremena...
    mene niko ne voliiiiiiiiiiiii
    znam ja
    samo ti me volis ..al i to zato sto cu da ti sibnem zensku :D

     
  • At 2:29 PM, Anonymous Anonymous rece…

    hahaha izem ti logiku...citiram:
    "samo ti me volis ..al i to zato sto cu da ti sibnem zensku"!!! Pa ne treba da mi u tom slucaju sibnes zensku nego da kupis kartu u jednom pravcu za DE! ;) Hehehehe

    Ma nije, sali se teta Djana...zauzeti ljudi nisu dzabalebarosi ko ti i ja...neko mora i da zaradi za hlebac nasusni! :)

    Aj uzivaj... :)

     
  • At 8:43 AM, Blogger avmusa rece…

    Musa ce da crkne, pukne... i sve ostalo...
    Al' ne zato sto ti tako kazes, vec zato sto je to moja volja i ja odlucujem o tome...

    Te janicare cu da Vam pokoljemm da im vratim za sve i svja sto su nam uradili za 500 i kusur godina..

    A ti se Slavka pripazi...
    Mozda pocnu i krave da lete...

     
  • At 3:59 PM, Anonymous Anonymous rece…

    A be Musa sto si na kvaj svca! Dje ce ti dusa da pokoljess sve janicave - znas li ti da su sacuvana samo tvi pvimevka janicavskih kapa na svetu!!! A jedan je u Beogvadu...

    Nemoj Musa da nam cvknes, ni svojom voljom ni pvotiv nje...sta cemo mi ostali ondak vaditi???

    P.S.
    Nedostaje mi Sheshelj pa ga malo imitivam! ;)

     

Post a Comment

<< Home