blogovanje by Slavac

Nov 26, 2006

U RAT ZA MIR!!! iliti Internet aktivizam na djelu...

Citat odnekud sa neta: "Dvoje mirovnih aktivista iz San Franciska, Donna Sheehan (76) i Paul Reffell (55) zakazali su za prvi dan zime, 22. decembar, globalne antiratne demonstracije, tokom kojih bi učesnici trebalo da dožive orgazam, tokom kojeg će se skoncentrisati na mir u svetu."Orgazam daje neopisiv osećaj mira, dok traje i pošto se završi. To je nešto nalik meditativnom stanju, a poznato je da masovna meditacija donosi promene", izjavio je Reffel.Par smatra da je rat posledica "nagona mužjaka", i nadaju se da će sinhronizovani globalni orgazam seksualnu energiju ljudi preusmeriti u nešto pozitivnije.http://www.globalorgasm.org"
Za puno price nema vremena... samo akcija..evo vec sam poslala apel za ucestovanje na dvadesetak adresa (eh upravo mi u oci pade zanimljiva koincidencija: sve same muske adrese).
Sa zadovoljstvom mogu primijetiti da sam taknula revolucionarnu zicu kod velikog broja aktivista kojima sam se glede istog projekta istim apelom obratila :D :D :D :D
Najrevnosnije bih i izdvojila i na ovom blogu pohvalila:
1. "ti si bas dokona zena...treba tata da te savije preko kolena, dobro izdeveta po dupetu, pa onda da te uda za nekog rmpaliju od 100 i kusur kila...
jedino tako te je moguce smiriti :)"
2. "... e a sto samo 22 decembra...moglo bi to i cesce da se organizuje...rekoh li ti kako se zove cigo revolucionar,kad vec pomenu revolucionarski duh: ciganCHE"
3. "Najsrdacnije Vam se zahvaljujem na Vasem izuzetno ljubaznom pozivu. Svi znaju da mi je, pored sopstvene lepote i zelje da jednog dana budem Mr. Universe, mir u svetu najvaznija sporedna stvar na svetu! ;) Stoga cu se zaista svojski potruditi da prihvatim Vas poziv i da, koliko god to bilo u mojim mocima, toga dana svojski rasirim srpsko vidjenje mira u svetu."
4. "...22 je bas daleko, mozes i vjezbati prije toga..."
5. "naravno!!!:D"
6. "uvek, ne samo prvog dana zime"
7. "......treba li nabaviti stimulativni materijal u vidu filmica i anatomskih casopisa za ovu malu akciju velikog znacaja...cisto da bih znao...da ne bude posle da sam dosao nespreman...:D :D :D"

8 Komentari:

  • At 4:43 PM, Anonymous Anonymous rece…

    E pa draga g-djice Slavice (a i rimuje se Bog te mazo),

    Drago nas je da ste me citirali...nadam se da nece sve ostati na praznim recima, da ne kazem po vadikalski na demagogiji! U bedak - nema v u toj veci!...

    Mogu samo sve da pozovem da se pridruze pokretu, iz jednu pesmicu davno posandrcalog Bore Djordjevica http://www.svastara.com/razno/ravnodusan_prema_placu/humana_pesma.php

     
  • At 10:18 AM, Anonymous Anonymous rece…

    ALO LJUDIII!!! Pa mir u svetu nije mala stvar! Slavac, javno te pohvaljujem za ovu inicijativu! Prosto sam ponosna sto imam prijatelja koji ovako sjajno "misli globalno, a deluje lokalno"! ;) More, da se deluje tamo 22.-og, nego sta!

     
  • At 11:52 AM, Blogger avmusa rece…

    Ja cu poneti sve rasklimane stolice...

    Bora je odavno posandrc'o (da vidite samo kako trazi pare na Sportskoj galaksiji sa Milojkom Panticem)... Ali Boga mi Mujo, ni ti nisi daleko... Upropasti te ta Nemacka... Sidji bolan malo juznije...

     
  • At 7:33 PM, Anonymous Anonymous rece…

    ...tetka gde su moje tri tackice:))))))

     
  • At 7:38 PM, Anonymous Anonymous rece…

    ...gde su moje tri tackice:)))))))

     
  • At 7:34 PM, Blogger Slavica rece…

    Evo mene evooo..frka trka panika ..al da prozborim neku :)
    @Bajdin
    Kakva demagogija..licno imam tremu,nije mala stvar, bogami nije... svakako cu se potruditi da akciju unaprijed malo provjedzbam. Dobromorci?!?!?!? :D :D :D
    @Biljak
    Hvala , TAKODJE :D :D :D
    @Musa
    mislim da stolice nisu imperativ u cijeloj akciji..ali pozdravljam kreativan duh :P :P :P
    @Basamak
    Pardon, oprosti, izvini.. bejah nepromisljeno neprecizna u citiranju..nece se ponoviti :p

     
  • At 9:32 PM, Anonymous Anonymous rece…

    Zaboravih te pitati Slavche devojce - kako je prosao 22.12.2006. ???

    Dje su slike, blog zapisi, izvjesca iz zemlje? Ili sa zemlje? ;)

     
  • At 9:54 AM, Blogger Slavica rece…

    22.12.2006 je prosao ..paaaa...kako da kazeeeeeeeeem..... :)

     

Post a Comment

<< Home