blogovanje by Slavac

Jan 15, 2007

Blog pljuvaonica i zvanicno pocinje sa radom


I bi Srpska Nova Godina.BI i igara, ljeba nesto manje, ja licno sam ostala gladna. Visa sila me natjera da posjetim raspjevanu manifestaciju DSS/RS-a zbog shatro Srpske Nove Godine. Da daaaa, znate vec, to je ona binu koju su podijelili Block out, Rambo, Ceca i Zeljko Samardzic! Podvukla ja debelo E-play i Block out u ovom mom tefteru, aka rezervnom mozgu, a kad ja tamo, ono medjutim, zakasnila, propustila, taman pocinju Delcha&Sklekovi. Bas sam se zacudila kako neko moze da se bavi muzikom dugi niz godina a da proizvede onaj zvuk, jebote, pa samo Kolibri su falili u pozadini..al Delcha je inace drag lik i zao mi je sto on to malo zesce ne roka. Uslijedio je bome Narodni orkestar RTS-a pod dirigentskom palicom Ramba Amadeusa, u divno skrojenom smokingu sa pingvin donjim dijelom i prigodnim vunenim chorapama sa sumadijskim etno motivima i opancicima u istom duhu. Lik je uzeo pare za nastup na koncertu a mlatnuo par minuta rucicama i posro se i na DSS i na RS i cijelu organizaciju redom. Rispekt. A ja ljepsi Moravac, Uzicko kolo , Svilen konac, Odakle si sele, u zivotu nisam cula... stislo me neko srpstvo u gr-ocetu pa to ti je (PS: kako zapisati rijec: gr-oce , bez l..eto pronasla sam bag u srpskom jeziku :)). Ljudi i dalje ispred bine malo. Negativ-booooring...Tijana Dapcevic-'el se ona to fura da bude zenski Rambo Amadeus aka Rabmoina ...dizaster. Nju sam slusala u poodmaklom procesu evakuacije sa face of the place .. Pored mene prolaze, ono, ok klinci..dobro su, urbano, obuceni a na usnama im lebdi rijec 'Ceca', oprosti mi Boze gresnoj, al slucajno sam vidjela poruku koju je ultra kul_urbano_opusteno stajlingovana ljepustasta djevojcica napisala, pretpostavljam, momcicu svom rodjenom, na mobilnom od minimum 200 evra sa ekranom ko akvarijumom:'Bejbe,ja sam skroz ispred bine, ovde je vrh, a sad ce ceca, ljubim te bejbe' ....... Vracam se oko 1, opasnost zvana Zeljko Samardzic i Ceca je definitivno prosla. Do 4 ujutro sam cula Eyesburn ('E ljudi, znate ovi ljudi sto ovo organizuju pa mi sad sviramo pa ono kao treba da se glasa za njih, e ljudi bre, mi nemamo nista sa tim, mi SMO OVDJE ZBOG KINTE BREEEE i dobro smo bogufala placeni!!!Ljubav i mir ljudiii, ljubav i miiiir'), Bijesove, DLM (tacno 3 jebene pjesme izvedene) i Straiht Jackin'. Ne moram ni da naglasavam da su prije svakog izvodjaca na scenu nastupali izvijesni voditelji i deklamovali krajnje neinvetivne uvodne tekstove!?!?!?!?
A sad mala licna epizoda. Poslije 1 se obreh sama tu ispred bine. Meni nije problem da sama procunjam po bg i desavanjima, stvarno nije.Spazim ispred sebe poznat mi simpatican muski lik i zacas mi sijevne flashback: primatijada godine davne, djeckic sa astrofizike, neobicno sladjusan i nekako drag, nisam imala petlju da direktno pokazem te davne godine moje izrazito interesovanje za njega, te je tom prilikom zavrsio sa, pa necemo biti skromni, ribicom <= JA:P :P :P :P skupljam hrabrost, dal da ga oslovim, sta da radim trte mrte, pogledasmo se, trgosmo se, kanda se i postidismo, i odjednom se nadjosmo jedno pored drugog. Konverzacija prijatna i duhovita, spontano se zace, pretresanje starih vremena, ko je gdje sad u vremenu sadasnjem i slicno. Otvorila mi se bome i 'dizna' za pivo. On mi poklanja bas znacajnu paznju i potpuno je upucen na mene. Ja u nevjerici!!!Da li je moguce da se u ovom jebenom Beogradu nekome stvarno dopadam!?!?!? Stvar je postajala krajnje izvijesna. Tek odjednom, kuc kuc, neka potpuno anonymous klinka, 40 kila nema, moli mog baju da mu se popne na ramena da 'bolje vidi koncert'. On mladic altruista, lijepo vaspitan, popenje to djevojce na ramena i kako ga je uzjahala vise nije ni sjahala... Znaci tako se to radi?!??!!?!??!?!Pa mene je vrijeme pregazilo..pa zamislite mene od mojih sheset kila kako molim baju da mu se popenjem na ramena, pa kilu da dobije BRE!!!! Sa neskrivenim interesovanjem i zapitanoscu sam posmatrala razvoj NJIHOVE situacije onako, socioloske nauke i eksperimenta radi, jos jedno pola sata.Sto bi se u fazonu reklo: skinu mi klinka tipa ispred nosa. Uto kucnu cas za lov na nocni prevoz u 3:30, neprimijecena se oprostih, pa svojoj kuci polako u stanju transne kontemplacije nad odnosim musko-zenskim u vremenima kontemporarnim.....

8 Komentari:

  • At 9:50 AM, Blogger j@v@ rece…

    rasplaka ti mene bogami

     
  • At 10:20 AM, Blogger Slavica rece…

    @Keentech: Iskoristicu ovu priliku da citiram svoju dragu majku Radislavu:
    "Ma ako otkinem prut pa dobijes po guzci bar da imas zasto da drechish ..." :P :P :P
    E a ne pomenuh bre 'fenomen Ceca' dovoljno.. nego da ne bih ja drvila..pametni ljudi su vec rekli:
    http://blog.b92.net/node/3809

     
  • At 4:35 PM, Anonymous Anonymous rece…

    Pa bre Slavche - taj prut koji spominjes tvoje je dupe zasluzilo, znas! Jel' mislis da tigar ili orao batale plen na koji su bacili oko kada se pojavi konkurencija??? Jok bona - razbucaju konkurenciju pa nastave gde su stali! Mislim, ako je doticni momcic vec "mladic altruista, lijepo vaspitan", a pride "djeckic sa astrofizike, neobicno sladjusan i nekako drag" i povrh svega i najvaznije "On mi poklanja bas znacajnu paznju i potpuno je upucen na mene" - sta ti radis sunce ti bogovo?!?! :) Ovo je bila, kosarkaskim terminima receno, dupla+koraci+faul pa onda tehnicka zbog prigovora sudiji! Mislim, isti sam takav (da ne budem licimur), ali bas zato i pricam! Joj...sta cu ja sa svima vama dobrima a stidnima, kukala mi majka? (a i sta cu pre svega sa sobom??? :D)

    Inace, izvjesce je otlicno. Ko da sam licno&personalno bio tamo. Drugacije od blogerskih, posto se blogeri na B92 ne obazirase previse na to kako su neke stvari izgledale...bitnije im valjda bile one druge. E, samo mi reci - el The Mother opet povecala sise, pardon, dojke? Da moze da podoji ceo SVOJ narod! :D :D :D

    Ajde Slavac, glavu gore, dupe uza zid, a pamet nek krene od drugog prema prvom! :) Ocu bre zapis sa sve cveticima i jednorozima i labudovima i zvezdama, a ti i On (koji god od nas kandidata! ;)) u camcu, osvetljeni mesecinom, spustate se niz reku Ljubavi, zagrljeni dok svira Cafe Del Mar ili Barry White [a) preferiram Cafe Del Mar; b) pozu ostavljam tebi na izbor]!!! Nek' se od tog dana Cold Fusion zove Hot Fusion! :)

    Pozdravche Slavche :)

     
  • At 6:41 PM, Blogger Slavica rece…

    Cuj, 'sta ti radis', pa evo sta sam radila..ja sam pazila da se ne djevoce ne prevrne jer mi nekako nisu izgledali stabilni, a takodje sam neobicno mnogo uzivala u fantasticnom obrtu situacije, stajala tu, smijala se samoj sebi u brk i dabome posmatrala zenku i muzjaka homo sapiensa u karakteristicnoj fazi muvanja. Slika ovog svijeta mi se sklapila za jos jedno malo parce. Malo li sam radila moj Bajdine :)
    The MOther nisam vidjela, ja sam napustila popriste oko Tijane Dapcevic a vratila se poslije Riblje Corbe,pa toliko ne mogu podnijeti cak ni zarad omiljenih mi socioloskih experimenata i ogleda :) NO kako sam sutradan vidjela na televiziji PINK NARAVNO :), majcica bjese zakopcana do grla u nekom sakou uskom i tolicama jos uzim,ali opet u duhu sa pravoslavnom notom iste manifestacije. A masa se prziiii jooooj Srbijo dje li si se uputilam dje to gonis.... uh
    'pozu'!!?!?!? ta tebi mora da se omakla jednina... preferiram upotrebu te rijeci u mnozini, sa sve randomizingom od 1 do 69, pardon 96, i ukljucenim shufflom i repeatom, NE MISLIM pritom na muzicki uredjaj (koji ce svirati Cafe Del Mar ili neku od moji Erotic Lounge kolekcija) :))))

     
  • At 7:06 PM, Anonymous Anonymous rece…

    Hehehehehe...nema private na blogu, da nastavimo razgovor! ;)

    Zakljucih ja, Slavka, da si ti experimentisala (socioloski jelte)...i to je odlicno. Treba uvek nauciti ponesto novo o sopstvenom okruzenju. Ali da li je bas taj experiment trebalo da sprovodis ili neki drugi...to je drugi par gacica! :) Doduse, "Ja ne nosim gace! Nikada i nisam, i ti to dobro znas..."! :D :D :D Neka si ti meni ziva i zdrava, a naci ce se vec neki Bas-Delija za tvoju personu bas potaman!

    Omakla se meni jednina, i to bez superlativa! Izvinjavamo se, mnogo se izvinjavamo. Nego, samo 96?!?!?! Cccc de ti je masta? ;)
    Vish, nisam cuo Erotic Lounge?! Strasno - moracu da vidim da nabacim nesto od toga na MP3 pa da se auto-erotiziram! :)

    Slavche - samo hrabro! U nove razne pobede! Kiss...

    PS
    Za ostali milionski (iako stidljiv) Slavchev blogerski auditorijum: glasajte ko boga vas molim! Samo ne za one bas smrdljive i prdljive face! Ima i onih nesto manje smrdljivih i prdljivih! Ziveli!

     
  • At 12:47 AM, Blogger Slavica rece…

    heheheh bajdin - kralj :)))

     
  • At 12:18 PM, Anonymous Anonymous rece…

    :)
    Sta da kazem? Ljubi me majka!
    :)

     
  • At 9:43 PM, Anonymous Anonymous rece…

    Hehehehe, ja te Slavka pitao dal' je The Mother povecavala dojke, jelte...a sad vidim da ih nije povecavala, samo ih je "oblikovala"! :) Pa sto jes jes...sad su bas lipe! :D Tuga ziva...no fala za slichku, a i za rani preview iste! ;)

     

Post a Comment

<< Home