blogovanje by Slavac

Apr 25, 2007

22 april, dan planete Zemlje

A u Budimpešti masovno biciklističko okupljanje,BIKE CRITICAL MASS, 50 000 ljudi bi da skrene pažnju da je 50 000 biciklova na ulici mnogo zdravije od 50 000 auspuha :)
Slička:


pa i info link za entuzijaste i ekološki svjesne ;)

A u Srbijici, na dan planete Zemlje,festivalčić Super natural kod Hajdučke česme (promakoše mi doduše i česma i hajduci :)) ali koncerti nisu: Pionir 10 (joooj kako pjevač sereeee), Obojeni program (no comment), Belgrade Yard Sound System i jedan overall hipi osjećaj. Mnoštvo prigodnih Šarenih Likova se sjatilo i chillout-ovalo na livadi u sred šumarka. Ja sam saznala da su jabuke jako zdrave jer imaju pektin i vitamine A-Š , takođe, da je ekosvjesno-kul živjeti u dalekim predgrađima(eto npr. prigradsko naselje Mala Mokra Zvezdara :P), a raditi u centru.I mnogo je dobro pažljivo reciklirati te da je jedini pravilan lifestyle ofkors bajkerisanje. Amin :)

7 Komentari:

  • At 8:04 PM, Anonymous Anonymous rece…

    Slavchica nam je hc bajkerica!!! :)
    Molim sve posetioce ovog bloga da na dan planete Zemlje, koji je bio pre 3 dana, budu sto je moguce isti kao i svih ostalih dana! Slicno kao i "Dan Zena" - muskarac koji se "svojih" zena seti samo kada im je dan nije muskarac za te zene! El tako zene? ;)

    Pozdrav...

     
  • At 11:15 PM, Anonymous Anonymous rece…

    Hm, da nije neko nedajboze umro a da ja nisam obavesten? Ako nedajboze jeste, onda neka ozalosceni prime moje saucesce.

    Ali ako dajboze nije...onda wtfigo?

     
  • At 8:46 PM, Blogger avmusa rece…

    Mujo...
    Vracaj se ovamo, jer ces potpuno da izlapis tamo...

    Moj ti je bratski i doktorski savet!
    Pa ce te vodimo kod Cice na cevape i ladno pivo...

     
  • At 12:41 AM, Anonymous Anonymous rece…

    Cika doktore, mene nesto ziga koleno. Sta da radim?

    Odlapeo sam ja odavno...ni Cica ni Mica mi ne bi pomogle! Jedino ako se udruze... ;)

    Znaci, ipak nisam jedini koji svraca na Slavchetov Blog?! Mada, istini za volju, najavila je frke i da ne bloga ...

     
  • At 3:09 PM, Blogger Dejan Kitic rece…

    Mujo Mujane, pa ti si zestoko zagoreo tamo. Poslusaj ti Musijusa i vrati se...
    Ce te vodimo negde da se malo olaksas,tesko je to mlad organizam u tudjini a nigde Cice ni Mice(kako god se to tamo zove).
    Batali blog ...probaj sex.

    Ave Musa!

     
  • At 2:41 PM, Blogger Veljko rece…

    Heh, procita' i ja ceo blog za dva dana... bas sam se fino nasmejao (evo bilja mi svedok, a bogami i dobar deo office-a :) )

    stavio sam sad subscribe na tvoj blog pa nemoj da se uprasnjavi :)

     
  • At 6:04 PM, Anonymous Anonymous rece…

    Evo jedan koristan savet od rookie-bloggera ;)) - meti de datum da se vidi kad je ko komentarisao, dzaba ti ovo vreme - nekako je relativno ;)

    Inace, opet sam ciknula od smeha postu o naocarima :)))

    I da, NE ZABUSAVAJ! Pisiiii! :)

     

Post a Comment

<< Home