blogovanje by Slavac

Apr 10, 2007

..anyone who rides a bike is a friend of mine...


Voždovac-> Savski nasip-> Ostružnički most/put -> Surčin -> Bečmen ->Petrovčić -> Obedska bara -> Kupinovo što preko Save u Skelane gleda i presladak riblji restorančić ima -> Progar -> Boljevci (Bojčinska koleba is a must)-> ribnjak Živača -> Jakovo -> Surčin -> Ostružnički most/put ->Savski nasip-> Voždovac. Prevedeno na GSP: linija 604(zona XII ;)) + šetnjica do bare + šetnjica od bare+ linija 605.
Trema cjelonoćna, kilometara 120, endorfina lične proizvodnje 12 grama, putovah na bonžita pogon, ekološki, u društvu desetak bajkera veterana muškog roda, godina preko 45 redom, statusa penzionerskog, izgleda vitalnog. Odlučila sam kakva ću vrla starica biti jednog dana kad porastem i prerastem: mutna bajk super baka :) Kad koljena klecaše prizivah redom sva tri moja Kevina Kostnera: Ralfa Fajnsa, Lijama Nisona i Kostnera itself (ko nije znao sad će da sazna da njih trojica liče ko jaje jajetu i ja ih bez razlike vazda Kevin Kostner zovem. Mnogo su dobri baje :)).
Skokom pume sa vrata se prućih na krevet i u istom proboravih cirka dvanaest sati.
Sad sam zvanično i bespovratno bike addicted.Meni bilo s u p e r.

Moralna podrška: Bajdin, Milica a bogami i Boriša samo se pretvara da nije:)
Tehnička podrška: Zelfeni;
Oddrška: moja istraumirana i zabrinuta majka :)
Sponzor: biciklističko društvo Pobeda, Beograd
Generalni sponzor: Ravanica, Ćuprija
Kamera: ostala na stolu
Slike: nema

9 Komentari:

  • At 12:38 AM, Anonymous Anonymous rece…

    Slavac je Andjeo Pakla...doduse na nemotorizovanom bajku! ;) Je li - koliko konja ti ima makina? ;) :D

    Lepo je da se mlada djeca sportom bave...a tu su i iskusniji clanovi biciklistickog drustva da mladu i neiskusnu Slavicu nauce fintu-dve kako se to radi, zar ne! :)

    Ralf ti je ql izbor, Liam je od Sindlera i Love Actually baja, a Kevin ti malko mator...zapravo, sva trojca su. Ma koga sisa - ako lice na Kevina dobro je a? ;)

    Ako ti ikada zatreba po' moralne drske samo javi...meni zadovoljstvo!

    Pozzdrav

    PS
    Da, da...znamo Musa da si znao da ce Muja da komentarise... ;)

     
  • At 5:38 PM, Anonymous Anonymous rece…

    oooo vrlog li bloga! :)
    oooo sirokogrudog li i prosvecenog coveka! :))
    oooo sreca nad srecama li je poznavati nekog ovakvog! :)))
    oooo... :))))

     
  • At 9:49 PM, Blogger avmusa rece…

    O da Mujo, naravno da sam znao...
    Ali da se ovoliko slihtas... i to sve probramin recima... Iznenadjujes me...
    Takav nisi bio si ovde boravio... Ili si to dobro skrivao!!! ;-)

    Pozdrav Gastarbajterima... sadasnjim i buducim (prepoznace se)

     
  • At 11:31 AM, Anonymous Anonymous rece…

    E bre Musa, el to zbog Kevinka ili zbog moralne drske? Ccc...nemoj da me bijes - znas da gastosi brzo zaborave jezik...vec ne znam sta pricam. :)

    A da sam slihtara...pa naravno. Sta mislis kako se obreh ovde?! E bre, "you have much to learn, my young apprentice!" ;)

     
  • At 2:00 PM, Blogger avmusa rece…

    Ma zbog svega/// A seticu se ja jos nekoliko razloga... Samo da popijem koje vince ;-)

    Pozdrav slihtaro najveca!!

     
  • At 5:57 PM, Anonymous Anonymous rece…

    od sada da kocis u Jakovu
    nastade promaja od tolike brzine :)
    srusice se koliba!

     
  • At 10:16 AM, Blogger Dejan Kitic rece…

    Brate Mujo pa ti se bodes direktno u vugla!!!

    pozdrav za
    musijus flavijus gladijusa

     
  • At 11:21 AM, Anonymous Anonymous rece…

    Hm...jes me jedan juce na basketu nabo u vugla...ali ja se trudim da se bodem u onih par prezivelih vena...

    Otkud vi u "nasim" predelima? :D

    PS
    mala ispravka...na izvornom latinskom bi bilo Musius Flavius Gladius! ;) Ipak Musa potice iz okoline Rima...

     
  • At 8:42 PM, Blogger avmusa rece…

    Fala na pozdravite, bratko!
    Vo Makedonija ke ideme opet!
    Pa d' iskopamo neko manastirce na Citadeli ;-)

    Fala na ispravku, Mujane Zan Klode Van Dame!!!

     

Post a Comment

<< Home