blogovanje by Slavac

May 29, 2007

kšŠššŠškkKKkššškKkkšŠšškkkššškKkkšŠššk [onomatopeja tv-smetnji :)]




POŠTOVANI ČITAOCI
IZVINJAVAMO SE ZBOG PREKIDA BLOGOVANJA.

Naša ekipa je na terenu i pokušava da uđe Slavcu u trag. Evo ja lično nikako da je sretnem već danima. Zolja se po nekim gradskim socijalnim stukturama da je viđena kako jezdi gradom na oblačićima stratocumulus tipa.
Spekuliše se uveliko o motivima/ciljevima/nakanama istog oblakozikanja.
Smjelo ću pretpostaviti da je riječ o veličanju Proljeća. Moguće je da je riječ i o propagadnim aktivnostima vezanim za nevjerovatan Jun-2007 koji Beogradu predstoji...
jerbo dragi moji, činjenice kazuju sljedeće:
1.jun, 23h - genijalni KOOP na REFRACTU 06 (ulaz 600 din)
13.jun CHEMICAL BROTHERS jeboteeeeeeeeee
19.jun KEISER CHIEFS pa ljudi moji je li to mogućeeeee
26.jun RRRRRR HHHHHHHHH CCCCCCCCC PPPPPPPPPPPP

Ko preživi, sjećaće se :)

PS: @Biljak&Veljko: WELCOMEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
@ostali: šmeknite ove nove požućene linkove, vrijedi :)

7 Komentari:

  • At 12:07 PM, Blogger biljak rece…

    Hvala hvala, samo jos malo da se razvijemo i pronadjemo licni stil u ovom cyber svetu, pa cemo se reklamiramo ihaaaaaj ;)

    Inace, KOOP rulz! Mislim, Shvede su to, sta reci... Koncert se ne propusta NIPOOOSTOOOO! Makar i na Refractu bio! ;)))

     
  • At 3:42 PM, Blogger Veljko rece…

    Ah, konacno novi post :)
    Koliko ljudi treba da otvori blog da bi inspirisali Slavku da nas obaspe novim saznanjima ovog sveta!
    Koop rulz! :D
    Vidimo se najverovatnije na koncertu ;)

     
  • At 5:35 PM, Blogger biljak rece…

    Hehehhehe, odusevljena sam time kako Veljko & myself istisnusmo sve ostale verne citaoce vrloga Slvc bloga i postavismo se spontano u prvi red obozavalaca, tik ispred ograde! ;))
    Kao sto vidis Slavo, ili mi ili oni! ;) Mozes samo da nas banujes, nista ti drugo ne preostaje! ;)))

     
  • At 6:35 PM, Anonymous Anonymous rece…

    Izvin'te, mol'cu lepo, al' ima nas odje jos! :)

    Dobro je Slavice devojcice da si ti nama ziva...nadamo se da si i sa zdravljem dobro, muz, zena, deca i sve ostalo da je u reeeeeedu i tako to.

    Vidim planiras da se lepo isprovedes pre pecalbarenja? Ako, ako...valja to ako covek moze postici. :) Ocemo da se iskupis za duuuuuuuuuugo odsustvovanje lepim slichkama i zapisima...kako samo ti umes da srocis i skljocis! ;)

    Pozzdrav svima,
    Jean-Baptiste

     
  • At 4:51 PM, Anonymous Anonymous rece…

    Samo da ne bude opet, jedan zapis pa te nema 100 god! :)

    Dje je kontra-komentar Slavac!? Acknowledgement da si procitala!? :) Ccc...e - radi mi slovo c!

    Evo...idem...sorry. Necu vise.

     
  • At 5:42 PM, Blogger Slavica rece…

    Sta sorry, jedino ja sam ovdje koja duguje izvinjenja. Evo evo kontra komentar, evo acknowledgment da citam a i acknowledgment sto citas :)
    fala na lijepim zeljicama..samo ljepsim uzvratiti mogu :)
    i bicu redovna, dajem casnu pionirsku rijec :) !!!

    @Biljak : tiiii izdajiceeeeeee..
    a sta znaci ono na gtalku od danas. citat: "ubio me KOOP ko granom ;)" ...
    cccc :) :) :)

     
  • At 9:35 AM, Anonymous Anonymous rece…

    Ako preslusas album Sons of Koop, pa to nesvesno uradis nekoliko puta, while programming, jer ti je na Winampu ukljucen Repeat - veruj mi skontaces sta znaci "ubio me ko maljem, ko granom, ko panjem... UBIOOOO!"

     

Post a Comment

<< Home