blogovanje by Slavac

Oct 25, 2007

X-tichicaaaaa


Uslikaše me za boravišnu dozvolu :) (u prilogu) kapiram da sam super ispala al može bit da sam portret naopačke izvrnula.Inače, da kucnem o drvo, dobro sam. Ovaj moj očinji minus ko da se popravio, baš sam lijepo pogađala ona slovca, i dalje imam savrsen visina/tezina racio ;) a sa ljekarkom se sita iznarazgovarah o istoriji bolesti u mojoj familiji, sto god je pitala samo sam odmahivala glavom u svim pravcima pa ona nek tumaci dal je oui ili no ;) Nego, frapirah se, izmjerila mi pritisak 90/60, ja bre najzdravije stvorenje koje poznajem, u po dana u po noci 120/80, baš čelik, baš slavka, baš mi ne bi milo. Izrazim ja nekako svoju zabrinutost, ma jok, kaže ona, nakon što mi malo bolje podočnjake zagleda. Idi kući, dijete, spavaj. Iz ovih stopa idem doktorku da poslušam ;) Ubi ova nauka, ovo akademsko podvigivanje mi zdravlje evo naruši :p... Poslije smo vrljali pogolemim i poprljavim Marsejem. Grad u Francuskoj, zgrade francuske al nista vise nije francusko, čudno i nekako žalosno.Gomila raznih ljudi se jednostavno ne uklapa nikako, lebdi to u zraku. Nabasasmo na neobičnu izložbu.
Ja fotkala... a fotkala i Bilja :)

2 Komentari:

  • At 10:08 AM, Anonymous Anonymous rece…

    Hehehehehe Slavche devojche. Cini li mi se ili ti unosis revoluciju u modeling biznis? ;) Nije to vise ni obuceno ni svuceno vec rendgenizovano! :D
    Da kucnemo u drvo(glavu?) za zdravlje...pljuc, pljuc dobro je!

    Pozz.

     
  • At 2:38 PM, Blogger Veljko rece…

    E bas si lepo ispala! Steta sto je malo mutno, izgleda da si se pomerila ... al' ovi donji prsljenovi se bas lepo vide... i jel' mi se to cini ili ti je to kicma malo kriva? :P

     

Post a Comment

<< Home