blogovanje by Slavac

Sep 10, 2007

Sjecate se Igara bez granica??? => Monakooooo


Pronasli smo ovdje zlatnu koku od studentske organizacije. Organizuju jednodnevne izlete po strava cijenama, pa cak i mi matori preko 25 mozemo da se ovajdimo od kvalitetnog putovanja... I kako se covjek na dobro lako navikne..tako smo se i Biljak i ja razmazile i kanda se premisljamo dal cemo u Monako (cuj MOnako, bogataski grad..opet da gledam jahturine, e bas necu)!!! Al sto je skoro dzabe i skoro babama :P :P :P je milo :) Zaputismo se mi...
A kad tamo, ono medjutim...kraljevska porodica u Monaku nauci i estetici sklona :D Grad su tako uredili i uljepsali (naravno da imaju ogrooomne kolicine para, al opet imaju i ukusa, rispekt)..pa taj neki njihov Albert I (s kraja 19 vijeka, pocetkom dvadesetog je kraljevalo MOnakom) e on bas bio ucenjak, naucenjak :) isao na Antarktik, ronio okeanima, osnovao i izgradio predivan muzej..Okeanografski muzej sa sve silnim predivnim tropski subtropskim ;) egzoticnim ribicama i jos mnogim postavkama.. ma to nije muzej kao smaranje muzej..ono je stvarno bio dozivaljaj... i ima da odem opet al da prvo iscitam sve moguce i nemoguce o tome..da nastrebam cijeli okeanografski muzej od prvog sprata do restorana sa panoramskim pogledom na cetvrtom ;) ,,da ja puno ne duzim evo su slike ...bilja je vec okacila sve koje sam ja tela ;) (shame on her ;)) tako da... izvolite : http://picasaweb.google.com/bkaitovic/MonakoIMonteKarlo
A slicka gore u cosku..to je neki luster u muzeju na koji sam se ja bila navrzla ko mutava.. te sto je lud luster, te sto je fensi luster...ma malo visa da sam bila , otkacila bi ga i kuci ponijela :) (sta cu kad sam zena kucanica...ne mozes se oduprijeti domacickim impulsima hehehehe)

3 Komentari:

  • At 12:21 PM, Blogger Veljko rece…

    Hehehhe, a stvarno je lud luster :D

     
  • At 3:36 PM, Anonymous Anonymous rece…

    Daj bre Slavche, mazni ovaj luster pa da pokazes buducem muzu (licnim mirazom) sa kakvom zenom ima posla! Hehehehehe, primetio sam ja da se tebi svidjaju svetlece stvarchice zanimljivog oblika&dizajna - restoran na Keju za Musin ispracaj i zanimljiva svetiljcica su zahtevale par fotki.

    Lepo se ti i Biljka...pardon, Biljak (sorry, lapsus glupsus :)) provodite po Fra! Samo nemojte se navici prebrzo - uskoro stize Suomi i ladno ladno...al standard jbg! :) I zgodni bledoliki ledenih pogleda! ;)

    cu zene...

    (Ajd Deki...iskomentarisi plz! :))

     
  • At 3:34 PM, Blogger Dejan Kitic rece…

    ocu, Mujane...kad me tako lepo molis.
    Pozdrav Doboju/Ozrenu i jednoj ex-Sarajki.

     

Post a Comment

<< Home