blogovanje by Slavac

Jun 30, 2007

Kad moj zemljak Arsen..

omala željezničku stanicu u urbano, u po' Kakmuža, na sred Ozren gore junačke planine...

a onda sam u Tuzli vatala bus za Bijeljinu (prvi put u Tuzli od 91' godine :( ) i evo kako mi u gradu u kahviću serviraše kahvu..."Koju kavu"- pita konobarica, "Običnu, tur...ovaj domaću" -velim ja, "aaa, bosansku" - prosvijetli me ona na ćistom bosanskom :) (za filologe i njima naklonjene, ova kahvena pojava se zove 'kava doljevuša' i pije se u minimum dvije iteracije :))

3 Komentari:

  • At 6:32 PM, Anonymous Anonymous rece…

    Vidjujde putesestvija Slavkinog, kad se case po zemlji Bosniji... :)

    Nego sta nego bosanska kahva...sta bi ti? U Grckoj je grcka, u Turskoj turska, na Marsu marska (?!?!), jedino Kiprani jadni imaju problema - ne mogu se odluciti dal' su za tursku ili grcku.

    A mural vrsi seksualne radnje nad majkom (da se lepo izrazim)! :)

     
  • At 10:10 AM, Blogger Veljko rece…

    Heheh, ovo je kao oni teroristi kad slikaju zrtvu i stave novine pored da se vidi da je slika skorasnja :)
    ova kahva nije prezivela bojim se :)

    a konjic je potpuno neocekivan.. neki komunisticki izgleda, sa sve zvezdom :)

    Zar je moguce da si ti otisla do tuzle-bjeljine i ko zna gde vec ne i da ti se bas nista nije desilo? :) Ajde, ajde, priznaj :P

     
  • At 9:03 AM, Blogger Slavica rece…

    hehhe ma ja sam ovo kuciubosni bila jos onomad krajem maja... al bjese to u aprilu/maju buran period kad mi tako svako malo padalo na um: E ovo cu na blog, e ovo cu na blog, a nist nisam stizala... zato sad ubrzano skidam zapise s trake ;)
    A Bosna ko Bosna, bila svadba, bilo veselo i gurmanski i eto :) Jos se jutrom budim a u usima mi zvrji: "danas maaaajkooo zenis svoga siiiiina..." ;)

     

Post a Comment

<< Home