blogovanje by Slavac

Jun 27, 2007

Objašnjenjce

I tako krenem ja. I semafor. Vide moje četrnaestere oči koje uključim kad extreme bajkujem po BG (čitaj: pokušavam da prevalim prosječnu tačka_A_do_tačka_B destinaciju, gdje za svaku A,B važi da pripada BG :))))) da je na semaforu crveno. Kao pravi diverzant osmotrim i da je to zloglasni semafor podno Cvijićeve ulice na kom zeleno traje nevjerovatnih i jebeno iritirajućih pet sekundi.A crveno neprebrojivo duže ;). Uzmem da polako prolazim pored automobila što stoje ispred semafora, s ciljem da izbijem ispred njih i čim trepne zeleno ostavim ih u prašini bicikla mog;). Recept stoput isproban :). A onda je lik u trećem vozilu sto pred semaforom truli, u pitanju je crni džip, registarske tablice nisam vidjela, elem taj lik je.....
ODJEDNOM OTVORIO VRATA OD DŽIPA I POKUPIO ME S BOKA I JA POLUKRUZAN LET NA ŽARDINJERU, PADOH NA RUKE I NA CIJELI ORGANIZAM A BICIKLA PREKO MENE. Magnovenje, parčići sekundi. Lik reče nešto kao:izvini, nisam te vidioooooooooooooooooooooooooo i nestade na horizontu. Prvo sto sam pomislila dok sam se ko Feniks il Džon Vejn u kaubojcima iz prašine dizala bilo je: SKLONI BICIKLU DA TI NE ZGAZE! Drugo: U JEBOTE BAŠ SI PROFI PALA, DA JE BIO NEKO DRUGI DOBRO BI SE SJEBALA, NIJE TI NIŠTA, KVALITETNA JE OVO ATERACIJA. Treće sto sam pomislila: e kghmm kghmmm pardoniram, ne mogu da kažem u javnosti.I tako sam ja povela moje jen_dva_tri_četri modrice i dvije svježe kraste u makrobiotički restoran da se to veče malo poradujemo životu i proslavimo isti !!!!

PS:Bila sinoć na pepersima. E taj ivent-incident ću elaborirati bogami opsežno. Zasad kratko:
1. Dolazak/odlazak vozom = PAKAO, hiljade ljudi koji se guraju, ulaze kroz prozore ... prevoz busom iz BG 1000 din povratna je čisti bezobrazluk a taksijem se iz Inđije moglo samo uz ludu sreću da nađeš neki i platiš 1000 dinara PO OSOBI. Prevoz do stejdža od želj stanice 100 (by bus) i 150 (by taxi) dinara !!! Alo BRE. Malo sutra je to 'lagana šetnja od 15 min', to imalo da se šipči 40 min,triput da svratiš u kukuruze da piškiš.Evakuisati se poslije koncerta bilo kojim prevozom (osim helikoptera dabome :) ) ne bi moguće bez 4-5 sati mrcvarenja. Suma sumarum: krenula za Inđiju u pola 5 iz BG, zakasnila na sve predgrupe, vratila se oko petice ujutro kući, sva smoždena, 12 sati za 16 pjesama, 1h 30 min najgore najrezervisanije profi odrade!!!! Naučila sam lekciju.Valjda. 3. ALARMANTNO: svi znamo da poče oluja 2 min po završetku koncerta. Nekolicina ljudi se skrila ispod onih šatorčića na ulazu u arenu. Dvadesetak minuta smo možda bili sćućureni tu kad naiđe SECURITY ODRED da nas otpujdava, kao , ajte na kišu, mi moramo da ispraznimo arenu, moramo i mi kući. Miševi pod šatorima počeli da se bune. A Security se razvi u kordon i krenu grudno na nas krvožedno. I TUKLI SU LJUDE!!!!!!!SRAMOTA, ZLOČIN BRE!! TOLIKO

4 Komentari:

  • At 9:58 PM, Anonymous Anonymous rece…

    Nisam bio na koncertu, al slusam i citam danas reakcije ljudi koji su bili, vecina je negativna, jbg zaista je tuzno kada se tako iznevere ocekivanja velikog broja ljudi. Ja sam od tih najvecih svetskih bendova vise slusao GNR, U2 i Stonse tako da uz samu lokaciju koncerta + troskove (sa kartom, prevozom, klopom i picem izadje oko 5000 din) odlucih da ne idem. Nadam se da ce na Uscu biti bolji koncert, ako nista drugo kuci sam za pola sata :)

     
  • At 2:48 PM, Anonymous Anonymous rece…

    Jbg Slavchice...sta si ti pa ocekivala?! :) Dosli Peperoni, ajd da izmuzemo narod...vazdan bilo. Ali, ako nista drugo, moci ces da se setis da si bila na Peperonima, da si cula uzivo cca Otherside ili By The Way ili sta vec...i bice ti srce puno! :) Ili barem nece biti prazno a? :)

    PS.
    Glede food-a...France. Vratih se juce, Grenoble, planinice, sireva vrsta ne zna im se broj. I vino...mmmmmm ne znam dal sam pio vina toliko u zivotu! :) Pali za neki Lyon ili Strasbourg pa da vidis klope! ;)

     
  • At 2:48 PM, Anonymous Anonymous rece…

    PS
    Nadam se da je ocigledno sto nisam komentariso odma, medj prvima.

     
  • At 2:49 PM, Blogger Veljko rece…

    O.O
    Auuuuuu, kako sam sad revoltiran! Auuuuuuuuuuuuu! Pa Slavac, ti ga bas nagrabusila ovih dana! E nadam se samo da je taj u dzipu otisao na peperse i da su ga uuubili od batina! :D

    A ti zivahna Slavka, ne kloni duhom, stici ce njega vec pravda (i njega i ove sugave peperse :) ). Sva sreca pa ne odoh na koncert....

    Ajd' samo da si ti nama ziva i zdrava! Uzdravlje!

     

Post a Comment

<< Home