blogovanje by Slavac

Aug 21, 2007

Comment elles vouz? :)

Evo mene u Aix en Provence. Utisaka bilionce, internet slabo pri ruci, neki sugav wifi, slab signal, slabo se vata u sobi mora se do rcentra a tu tek ljepota od devet terminala od kojih sedam radi. I TO BRATE SPORO..a veseli studentski narod samo navire sa svih strana u dom i svi bi jasta more da internetisu.Ubi mene braco Srbi i sestre Srpkinje ovaj francuski jezik. Ne govore engleski pa ne govore...pocela sam da startujem klince od dvanaest godina na ulici, jedino oni umiju da prospikaju neku. Vec sam napravila gomilu balaja, nije da se falim :) kupim set od ses medjugradskih karata do Marseja (jes jes bavim se optimizacijom silno... ko u stara dobra vremana survivinga u Studenjaku :)) i kad sam usla u bus naglasim da je ta jedna cip kartica u stvari sest karti na cistom srpskom engleskom. Vozac veli 'siz?' klimam ja 'siz siz' ..uze da prevlaci preko nekog elektronskog hajtek sokocala i otkuca svih sest karata.Al nisam ja bona ni primijetila..nego posteni covjek stize sav usplahiren,primijetio da iza mene nije uljego copor od pet ljudi i skonto zajeb. A muke a peripetije da ponistimo te karte i zbavimo mi novu. Vozac, dobri cika vidno pod stresom, cekam kad ce da me zadavi, kasni mu polazak a oni tacni ko tikataka. Nekako se on mene kurtalisa..kad sledeci dan ja na istoj liniji..samo dabome cekam povratak kuci al na pogresnoj strani. I sve mi bre neki vjetar duva i sve dugo cekam i sve se cudim sto automobili izgleda voze u pogresnom smijeru, kad staje bus; isti vozac, ja se bome malo sakrih, on me spazi, vidi cekam bus a ne ulazim u bus i uputi me samoinicijativno na drugu stranu nadzemnog...nisam sigurna al njegovu toplu intstrukciju bih slobodno prevela sa "Glupanderko , ako cekas bus za Aix to ti je na drugoj strani!!!" E a mnogo bre bogat ovaj Aix, mene tacno tjeskoba neka stisla od harmonije, cistoce, sklada, uljudnosti i sarmantnog blagostanja. Kulturoloski sok po definiciji istog :) Ovo je bukvalno mali turisticki centar blizu Azurne obale gdje zive stari i bogati ljudi i nesto malo studenata.Pa eto juce picim ja, kad kraj nekog kontejnera bata, neko (star a bogat;)) pravio cistku u plakaru i ostavio gomilu bre nove obuce pored kontejnera.Predivne papucice stiklice...dusa me moja zaboli..ma malo je falilo da se sagnem i uzmem sebi jedne plave preslatke (neg na vrijeme primijetih da ce mi bit male ;))...ih ma imam da kucketam do sutra koliko sam pod impresijama al me danas aman opicila suncanica u Marseju (uh o Marseju sutra :) impresivno bokcati)..boli me cijenjena glava i ispod naocara nosic mali pali i zari i svijetli crveno :) e jos samo ovo :) ...imala sam svoju prvu lekciju francuskog i platila sam je 2 evra...uljegnem ja u aparat za slike samopouzdano i ispostavice se naivno, 4 photos identitè = 2 euro, moze bate, nisam ponijela dovoljno slika od kuce. Uputstvo na francuskom, gulp (zvuk knedle u grlu), neki simpatican zenski glas snimljen mi daje uputstva na francuskom. Ne dam se ja pokolebati, biram ja opcije, pritiskam oui/non samo tako, bez puno kolebanja.....i tries sekundi kasnije umjesto 4 photos identite colour eto meni 1 fotka huuge formata crno bijela. Aferim, e nek je uzdravlje!!!!! :D:D:D

12 Komentari:

  • At 11:40 AM, Anonymous Anonymous rece…

    Parlez vouz Français, Mademoiselle?

    Zna se Slavka da su ti Francuscici takvi, pa se nemoj previse cuditi. A zna se i da ces ti njih sve da oboris ko pravu na ravan, pa se mi mnogo ni ne brinemo. Pocetni savet bi bio - iscimaj nekoga ko hoce da prica engleski da ti shatro napise na papiric 10-20 osnovnih fraza i recenica koje moras da znas...tipa "koliko ovo kosta" ili "u kom pravcu se ide dotle i dotle" i tako nesto...da ne cekas grdna na pogresnim stanicama! ;) A onda lepo kursic pa ubrzano da zaboravis BHS :D

    Au revoir...iliti Asta La Vista, Babe! :)

     
  • At 1:52 PM, Anonymous Anonymous rece…

    e slavka slavka... sad sam se setio i mojih muka kad sam bio u francuskoj al sam se ja spremio na vreme i poneo knjizicu interesantnog naziva "francuski u dzepu" koju sam cuvao u rancu... al sad se samo sećamo jedne recenice "ze reserve un šabr" sto znaci "ja sam rezervisao sobu" što naravno ljubazna gospodja u hotelu nije razumela, pa smo nastavili na engleskom... al ti nauci samo da kazes mersi, bonžur, pardon, avoar ili kako vec i nece te boleti glava ;)

    i ne dozvoli da te pelješe ti prevaranti... čuj čas francuskog 2 evra...

    aj uzdravlje i čitaću redovno vaše blogove :)))

    Vlade

     
  • At 2:52 PM, Anonymous Anonymous rece…

    samo se ti bori tamo. i ako bude sta u kontejneru i za batu, nemoj zaboraviti da uzmes.ljubi te brat

     
  • At 5:12 PM, Anonymous Anonymous rece…

    Prenosim vest sa Al Jazeere (prevod):

    "Zbog nezabelezene posete Google-ovog servisa Blogspot doslo je do visesatnog pada servera na kojima se servis pokrece. Saznajemo da je uzrocnik velikog interesovanja posetilaca blog izvesne osobe zenskog pola Slavice Lazarevic, aka Slavac, aka Slavka, aka Slavche. Istraga je u toku, ali iz anonimnih izvora saznajemo da je Slavica placenik racunarskog centra u francuskoj..."

     
  • At 6:17 PM, Anonymous Anonymous rece…

    Slavoooooo moja, eto mene sa Francuskim u dzepu, nema nista da brigas ;)))

     
  • At 9:53 PM, Blogger Unknown rece…

    Drz' se stize pomoc i kafonosa. Specijalno saljem Lidiju-dok ja ne stignem:D:D

     
  • At 9:21 AM, Blogger Slavica rece…

    Weeee pa mene su svi pozeliiiiliiii :D e ja vas nisam nininin niii niii :p :p heheh saaaajimmm seeee... sto bi ja rekla 'ubi nedostajanje' al sto bi reko Borisa: Ne nedostaje mi Srbija ko koncept, nedostaju mi ljudi!!! INace juce sam kupila 'slane keksice' za samo evro...odusevim se ko kuce..bas djeluju fino a jeftini..ono dvopek i to grdan tvrd najtvrdji joooj joooj... 'znam sta cu..umocicuuu ;)'..a nista zivo ne radi poslije 19:30 ..oni to laganini..otvore u pola 9 do pola 1, onda pauza za rucak OD DVAAA SATAAA , grad ko da je umro oko podne.. i onda opet laganini raduckaju od pola 3 do pola 8...zajebatooo

     
  • At 3:48 PM, Blogger avmusa rece…

    Voulez vous allez avec moi au Marsei?
    Qui? Non?
    Qu'est que c'est? C'est une fille Serbie au France qui ne parle pas Francais ;-)

    Secam se ja jos ponecega.. hahah Davno bese kad sam paralo u Gimnaziji, a nesto se bpome i zadrzalo u glavi

    Bilo kako bilo, kad prokrstaris Francusku i resis da dodjes nama da sedimo u kafani uz muziku, a ti ponesi bocu jednu iz Sampanje... Da vidimo da li su stvarno najbolji ;-)

    Pozdrav iz Srpske Sampanje (kako je moj rodni grad krstio neki francuz u ne znam kom bese veku)!!!

     
  • At 3:49 PM, Blogger avmusa rece…

    PS
    Mujo, opet si promenio nick... CCC... Sta sve covek nauci kod Svaba.... Da se kamuflira ko kameleon ;-)

     
  • At 5:22 PM, Anonymous Anonymous rece…

    Kake su ovo bre prozivke, bre! Oh mein Gott! Das ist Serbien... :D

    Nisam promenio, neg' modifikovao. Prethodni je bio "Adam Sutler", koji je, jelte, Supreme Chancellor. I nemoj da opet objasnjavam! ;)

    Moglo bi malo sampanjca, ja cu doneti i kolonjsku vodu, a ti Musa jedno prasence obezbedi...i milina da ti podje slina! :)

    E bre, razilaze se ljudi po svetu ko masa posle mitinga...skupiti nas nece ni metlom. Pozdrav ljudovi...

     
  • At 3:23 PM, Anonymous Anonymous rece…

    Le seulment solution pour ton probleme est de emmener un monsier qui s'appelle Jovan en France avec toi!!!:)

     
  • At 10:00 PM, Anonymous Anonymous rece…

    Eeeeee Slavka, veselo prodjose tvoje prve dogodovstine, a ne sumnjam da ce ih biti x.

    Danas kada postajem bloger-citac dajem casnu blogualnu rijec da cu redovno citati tvoj poucan i nadasve vickast spot.*

    *S obzirom da sam ja od poslednje generacije pionira, ocigledno je da se nasim zakletvama nije vjerovati ;)

    I da jos jednom ponovimo: 'francuski u dzepu' se obavezno mora drzati nigdje drugo do u rancu

    Kissim

     

Post a Comment

<< Home