blogovanje by Slavac

Aug 25, 2007

utisci utisci i jos utisaka :)

Slavac je U RAJU :D Slavac je u reciklaza-raju ..na sve strane odvojeni kontejneri za plastiku, staklo, papir a ja u sobi instalirala tri kese pa tabirim li tabirim i razdvajam recikliram djubre :D and I feel gooood about myself and our mother nature :)...ako ovih dana padne temperatura u BG to je zbog mog doprinosa antiglobalnom zagrijavanju. Eh sad..gdje sam ono stala ;..pojma vise nemam sta sam kome pisala..sta jos treba reci..aha/ MARSEJ ;;;leeepp bas lep, ona luka je tako slatka nacickana brodovima...pa grad prilicno veliki..pune razne shushe moz vidjeti na ulicama svih boja svih kontinenata (a kako cujem opasno je hodati sam tim gradom vele da je vrlo moguce da ti otmu novcanik lap sve sto imas i pride te prebiju). E zato sam ja krenula sa moja dva drugara Zimbabveanca...fini djecaci, prirodni, dragi..smijesno religiozni..to su moji najbolji jarani sad :) (jedan TRACH POST o svoj djeci sa kursa i multikultularnim utiscima comming up soooon)Eh sad, i dalje ne mogu da uploadujem slike..a mrzi me da pisem sad ne znam koliko, grad je klasika. tvrdave, palate , muzeji, strme ulicice...moderna arhitektura skaldno uklopljena al ima neki smeck...Marsej bas ima dusu toplo preporucujem... na po nekog brda u po grada podigose jos prije hiljadu godina nesto ko nas Hram Sv. Save...Notre Dame de la Guarde...ogromna crkva sa tonu teskom zlatnom bojom prefarbanom 10 metara visokom statuom Majke bozije na vrhu (cista kicherica al aj) nego..mozes se popeti na vrh i onda puca takav panoramic view da ti se noge odsijeku... predivno..pjesacili smo taj dan dobrih sest sati...glavni cilj: PLAZAAAAA..dovukosmo se nekako...prwe se ljudi na obali...cvrce koliko je uprljilo sunce...A NIKOGA U VODI....zagonetka nedoumica... umocim ja prstic u vodu kad stize obezbjedenje usplahireno..zabranjeno se kupati taj dan..ocitali su taj dan da je more bas prljavo...Mislim valjda je to ..covjek je rekao Pollution... to je sve od njegovog engleskog..dal je mislio da je more zagadjeno il da cemo mi zagaditi more ako udjemo unutra ;) ;) nikad necu saznatiiiii ...heheh..

7 Komentari:

  • At 2:53 PM, Blogger biljak rece…

    da se i ja obratim iz grada Sezana, red je

    stigla ja u France 2 days ago, ceko me Slavac slatki u Marseju da ma bezbedno do nase nove kuce sprovede - JAVNA ZAHVALNICA POVODOM TOGA - nas slavac je veeeeeliki covek :)
    elem, stigosmo u dom, upoznah ja drugare, kad ono - KULT SLAVCA moji vi ovde postoji - gledaju sva ta deca u nju kao u vrhovnog gurua, pa se svi guraju da budu kraj nje :)))) mnogo preslatko, verujte mi :))))
    jedino, cenim da to mene stavlja u neki bezze pocetni polozaj, jer sam ja sad ta sa kojom im valja deliti slavca ;))

    al mnooogooo mnogooo slatkooo kako oni svi vole naseg slvca :))))

     
  • At 9:10 PM, Anonymous Anonymous rece…

    Sto bi rekli braca Amerikanci: "What's there not to like?" :)

    Dve zenske, Srbija u Provansi...Francuska cuvaj se! Bice zajebito. I nemote mnogo da se zajebavate - u vestima o vama hocu da cujem samo ako je dobivena (hvala Kristijane) Nobelova nagrada ili na lutriji 50+ miliona evrica. Pozdravi iz severo-istocne susedne zemlje...

     
  • At 10:07 AM, Blogger Slavica rece…

    heheheh Bilja je moz bit malcice pretjerala , recimo 90 posto :) ('posto' pisem slovima jer ne znam gdje je na ovoj f** fra taztaturi..ta tastatura issue mi je otvorena rana ovdje u fra ;))...nisam ja idol bona nego ova sva djeca smusena zbunjena nekomunikativna... i MLADJAAA nisam ja idol ja sam MAMA :D
    PS: bajdine faaajaaaaaa, and we will :)

     
  • At 11:20 AM, Anonymous Anonymous rece…

    Ma de je Biljak preterala...no kakit neg uzivat u hvalospevima. Mogla bi Bilja da napise jedno delo epohalnih razmera i kulturolosko-istorijske vrednosti (za buduce generacije): Ep o Slavcu! Zanimljivo bi to stivo bilo...

    Elem, Fra tastatura...susreo se sa tim debilizmom i qqao i plakao...kada nabavis svoju ili se upni da bude po naski (neka engleska ili nemacka! ;)), ili lepo svi tasteri napolje pa preslaganje! :D Hahahahaha malo "overklokovanja" tastature za udobniji rad. A jesu smrndovi na nacionalnoj osnovi...cudo jedno. Bio sam juce u Luxembourgu, ista prica...samo ove naterala istorija&geografija da pricaju i nemacki a ponedje i engleski!

    Kako god - samo polako.
    I cekamo taj trac zapis! :D

     
  • At 1:13 PM, Blogger Dejan Kitic rece…

    Bice dnevnik bosanke u Francuskoj, nesto kao ono sa bosancerosima u Kanadi :)

     
  • At 9:19 AM, Anonymous Anonymous rece…

    kako vidim, i slavica i bilja su u nekom marseju... a ja se bas pitala sto nikako da sretnem slavicu vec sto godina, sa sve njenim biciklom;)

     
  • At 7:23 PM, Blogger Veljko rece…

    O slavac! Ooo! Idealne li prilike za inspiraciju! Zato nemoj da stedis taj svoj prefinjeni smisao za humor i samo sipaj :)

    Npr... sad si me bas zaintrigirala sa tim multikulturalnim utiscima - vas dve ste jedine iz evrope ako se ne varam? Jedva cekam sledeci post - da vidimo kako to razmisljaju stranci, sta su ocekivali da ce videti u evropi, da li su se razocarali/odusevili i cime :)
    Materijala kol'ko hoces, samo da nas slavac nadje malo vremena da sve pribelezi za njene verne citaoce ;)

    < odusevljenje> Zivela Slavica! Zivela! Zivela! Zivelaaaaa! < /odusevljenje>

     

Post a Comment

<< Home