blogovanje by Slavac

Sep 3, 2007

plaza plaza plazaaaaaaaaaaaa uuuuh


Dok sam ja u skoli francuski nevjesto zborila, Biljak vrijedna bila, par rijeci napisala ...slicke od juce okacila... tako da slijedi jedan forward na biljkov blog :D i na zajednicke nam slickiceeee
Veceras cu cim malo dodjem sebi od umora i srece ;) i ja malo da dopunim..jasta more...komentarcice molim weeeeeeeeeeee

E moji vi slabo ja stizem da blogujem..da mi bi sve da zapisem, sve da sharujem, sve koje znam ovdje da dovedem :) elem, St Tropez je jedno bogatasko leglo... nabudzili oni one svoje jahturine, pa se sepure, pa isetali jutrom naprijed na palubu, objeduju lagan doruckic ignorisuci stotine turista koji u njih bulje ko u zivuljke u zoo vrtu, cist egzibicionizam vam je to. Nabudzeno seoce sa predivnim plaza, obican trend. I preskupo je..rece neko da svaki se kvadrat jahte placa milionce..a da se godisnje na odrzavanje iste placa 10% od ukupne cijene..ma bolesno razbacivanje... cinilo mi se da su taj dan u grad dosli sve sami vrhunski prebogati fudbaleri, opasno zaudara na tako neku 'estetiku'
Ma to je nebitno, jebo vile Silvestera Stalonea, Brizit Bordo il vlasnika Heinekena. NEGO bejah na najdivnijim plazama u svom (nije neskromno reci :P) dosadasnjem 'globetroterizmu'... kao da sam plivala po razglednici ili fensi turistickom magazinu...svako malo pijucnem one vode slane, cisto da se uvjerim :)...kazu iskusniji, nije to nista, ima i mocnijih plaza...e bas da vidim ;) ..heheh a babe i djedovi sto su se poskidali kukuuuu, moji Indijci, Zimbabveanci i sl dozivjese nekoliko kulturoloskoh infarkt-ova (kako ide mnozina od infarkt :)). U Monpeljeu kad sam bila s Lidom na plazi,nismo mogle a da ne uocimo starije zene, premasile 55 sigurno, gole ili u toplesu, sa vjestackim grudima, nestvarno grotesknim i leptiricima istetoviranim po vremesnim opustenim guzama. Nelijepo. Tako i sad u nedjelju na Cap Taillat plazi, kako se okrenes ispred tebe je neciji spolni organ, pa se strecnes, al se onda prisjetis da si bjese libaralnih shvatanja i da je tako sto u nacelu okej. Ne znajem, nisam pametna :) ..

10 Komentari:

  • At 5:07 PM, Anonymous Anonymous rece…

    Ocu ja izjavim nesto za Dnevnik.

    Dakle, dobre su slicice...ali moram da vas i malo kritikujem oko istih. Nedostaje vam (vezba cini cuda te cenim da cete to da sredite soon soon) paparazzo duha! Ono, prava fotka u pogresno vreme! ;) Mislim, toliko internacionalno drustvo na plazi, a vi samo 4-5 slika?! Ne ide to tako (zapazio sam jednu devojku tamnijeg tena...ali dzaba - nema slika dovoljno)! :D

    Nego, el ste bili na golac-plazi?! ;) Jurio ih je Ludovik...

    Pozdrav zene...sorry, i ja kenjam. Pozdrav devojke.

     
  • At 7:37 PM, Anonymous Anonymous rece…

    Heheheh, e bajdine, bajdine, toga bi ti... Ma ima i toga, ali Slavac cenzuru udario! ;))) Pola plaze je golo, u ovoj ludoj Francuskoj! I to ne na nudistickim plazama! Jahte necu ni da pominjem, tamo je izgleda nepristojno biti odeven!

     
  • At 1:02 AM, Anonymous Anonymous rece…

    Pa biljak...to je dobar paparazzo. Dobro, moze i neka fotka u alkoholisanom stanju, ili kopanje nosa. Moze i oznojena majca (to je a la Scandal). :) Ne bunim se ja ni za take fotke.

    Nego, Slavac, razocara me sada i kao coek i kao komunista - cenzurises slike!? Pa sta bi sa slobodom vizuelnog izrazavanja?!?! ccc dje je Jevropa dje smo mi! ;)

    Ajd, lako noce...

     
  • At 2:42 PM, Anonymous Anonymous rece…

    Goud Moaning!

    Slabo ti vec mesecima stizes da blogujes! Bojim se pa ces navici populi da te nema...ne valja ti to.

    Glede intimiziranja sa doticnim organima na plazama - dozvoljeno je da gledas sve dok ne blenes, i dozvoljeno je da ne gledas sve dok ne izgledas kao da ti se gadi! :) Tj. samo politicki korektno. :) A vremenom ces se i navici! ;) A Zimbabveanci, Mohikanci i ostali neka uce od svog gurua sta i kako! :)

    Ajd pozdrav Mademoiselle.

     
  • At 2:43 PM, Anonymous Anonymous rece…

    PS
    super si facu slozila na fotku ;) (vidim da je cenzura oslabljena)

    PPS
    molim neki award za najurednijeg bloggera! :) Mislim, kupam se svaki dan usw. :D

     
  • At 3:51 PM, Blogger Dejan Kitic rece…

    O moj boze,mujo mujo...Cime li se ti drogiras tamo?
    QQ

     
  • At 4:06 PM, Anonymous Anonymous rece…

    Ista droga kao i tu...samo nisam bio kod Slavca na Blogu pa nisi primecivao. Eto...

    Inace, ovo za cenzuru ce sigurno biti pogresno shvaceno...ne odnosi se na izraz lica! :)

    Pozdrav

     
  • At 10:39 AM, Blogger Veljko rece…

    A ne pricate da li ima neko iz vase grupe da se nije zgrozio od polnih organa - mozda se neko i pridruzio pokretu liberalnog izrazavanja vizuelnim putem? :)

    A ova azurna boja vode - ma fotomontaza 100%... (moramo nekako da se odbranimo od sve te lepote :))

     
  • At 2:45 AM, Blogger Miroljub Radovanovic rece…

    Ma one tamo ne dizu glavu od ucenja, ovo su samo fotomontaze ;).

     
  • At 11:43 AM, Blogger Slavica rece…

    heheh faca na fotki je KUKUU :) ko bi reko da sam u stvari sretna ko kuce i da jedva cekam da uskocim u vodicu ;) ma to mi sunce smetalo...
    @Veljko..heheh nisu se svi zgrozili..eto npr muskici su bili krajnje zainteresovani za fenomen zenskog nudizma ...bulje veseli najstrasnije... al niko se nije pridruzio...polako... mic po mic.... civilizovace se oni vec :)

    heheheh, we are busted ;) oo kako ste samo provalili da su fotomontaze ;)

     

Post a Comment

<< Home