blogovanje by Slavac

Aug 30, 2007

Ocel ta kavica???

E jestel metnuli kavu ..pa da pocnemo sa tracarenjima :D mnooogo su mi slatki i fini ove kolege...dobra djeca veseli gikovi i strebercici pokupljeni iz Zimbabvea, Meksika,Etiopije, Kine, Indije, Pakistana, Malezije.vijetnamci..Koreanci... suma sumarom Bilja i ja jedina dva bijelca u Paviljonu 6 studentskog doma Gazelle ;) al nije im lako, tim mojim drugarima, stvarno nije... meni brate ko kod kuce..samo me jezik s oprostenjem j*** i ne mogu da se nacudim kako stvari mogu smooothly da funkcionisu i kako priroda moze da bude njegovana a putevi dobri; prevoz dobar, sve automatizovano, online...eee Srbijo i Bosno moja.. al ta kukanja necu sad :) zimbabveanci recimo nikad nisu vidjeli masline i ne zele ni da ih probaju :) zgrazavaju se nad konceptom kucnog ljubimca-psa i ne mogu da vjeruju kakve sve gadgete za kuce i mace mozes da nabavis u supermarketu ... svoje kruto i stedljivo glediste potkrijepili su sljedecom doskocicom: "Here when you see a dog, dog runs, you smile..in Zimbabwe..in zimbabwe when you see dog YOU RUN and you RUN FAST" ... nasim sarmantnim paviljonom se povazdan sire miomirisi kojekakvih internacionalnih kuhinja..ubi kineska hrana .. ne moz da se dise..al kad ti pronesu one snicle pored tebe sve ti voda na usta...nisam mogla da ne primijetim da neki od mojih kolega imaju i issue sa licnom higijenom..tacnije.. paradigma zvana dezodorans ponekim je nepoznanica a slicno slutim i za kaladont-paradigmu... sinoc bio rodjendan jednom indijcu.. i uprilicise mu drugari tradicionalnu indijsku cestitku..banuse mu njih troje u sobu izvukose ga iz kreveta, natrljase zivim jajima i paradajzom..on se jadan cupa psuje , ma sve po spisku, al tradicija je tradicija ;) dadose mu i neke pokloncice, neka pica... i on na sav onaj stres jos morade (kako tradicija dabome nalaze) sve to da otvori i izdijeli zlotvorima-darovaocima ;) STROGO SAM im zabranila da mi cestitaju rodjendan u januaru hehehe ... imamo jednog kicosa..sav je fenseraja, mutni duksici; brendirane tole, kojekakve majicice...mladic je jos i musliman, lijep djecak , stasit fin, alfa muzjak.. uobrazen i pokondiren doduse i e da, apsoltno bre gej, evo ruku dajem ..povazdan cetuje s kamerom sa nekim tipom i njihova slika mu na msn-u ..bateee sto su neke islamske zemlje uspjele da uvate korak s modernim tokovima ;) jedan portugalac prvi put od mene cu za franca kafku (jes da je pet mjeseci radio u pragu) a veseli zimbabveanci nikad culi za Van Goga... Kinezi nikad u zivotu nisu jeli SIR!!!! AL OZBILJNO ...oni nemaju ni sir ni jogurt ..samo mlijeko i ni njega dovoljno ..Kina je cudo, milijardu ljudi nikad nije jelo sir jeboteeee .. a slatki mali etiopljanin, duhovit djecko, vidi se inteligentan, silne neke skole pozavrsavao, na fakuletetu ko asistent radio...ima svoju zabravljenu krtica-fioku punu razne hrane, nikom ne da da je dira i niko ne smije da pipka i obilazi ni njegovu fioku u frizideru :D :D :D hehehe etooo... bas sam najgora.. nije ovo vako lijepo tracariti ..necu vise

4 Komentari:

  • At 7:57 PM, Anonymous Anonymous rece…

    jest da sam skino blog pa cu tek da citam,evo ti komentar da znas da stalno ga provjeravam.toj brat koji te pozelio i VAPIJE " ocu i ja iz boljanica pa makar u holandiju ili azaurnu obalu :-)

     
  • At 9:53 AM, Blogger Veljko rece…

    Nije ovo tracarenje, ovo je razmena kulturoloskih utisaka ;)
    Ali kinezi - da nikad nisu jeli sir.. o svasta. Nikad mi nije ni palo na pamet da neka drzava nema krave :)

    Aj pitaj te vesele Indijce sta rade kad neko slavi ulazak u punoletstvo? Mora da je nesto interesantno :)

    I znas sta jos nije lose - sigurno svi oni pisu svoje blogove (ipak su to ljudi koji su IT svesni) - pa da nam date par linkova da cujemo i drugu stranu medalje ("Crazy Serbs..." i tako to :)).

     
  • At 12:52 PM, Anonymous Anonymous rece…

    Hehehehe, tako ti ja mala moja kad nije blizu Bosanac! :)

    Pazi, nemoj biti stidljiva i lepo da nam ispricas sta su ti djugaji poklonili za rodjendan! ;) :D :D :D Ako se i neke slike nadju pride, tim bolje...

    I pripazi se ti tih "tunjavih"...znas! :) Ocas posla se padne na njihov sharam (kad su sharamantni). Vozzdra raja.

     
  • At 10:20 PM, Anonymous Anonymous rece…

    Ahahahah sir...Kinezi...i opet velim ahahahah

    Moji su Azijati nazalost svi imali kojekakva zapadnjacka studio/radio iskustva pa su nam interkulturalije smijesne al ne urnebesne kao tvoje. Vidicemo sad u Espana kakvog je soja ova druga polovina sto je boravila u Londonu. Grand reunion!

    Nego me bre uplasi ovo maloprije: pisu i citaju blogove, IT svjesni. Ko da me oprlji! Boze zar sam ja to posto IT svjesan...aaaaaa...ono ceg sam se najvise pribojavao se desilo

     

Post a Comment

<< Home