blogovanje by Slavac

Oct 22, 2007

Internacionalno vece i druzenije na IAE-AIX en Provence


Na ovom nasem fakultetu je sve brate za pare. Plati pa se klati. Tako su nama strancima dali neku kintu da zbavimo potrepstine, ica i pica pa da sve to obradimo u kujni po tradicionalnim algoritmima,pa da instaliramo na stocic ispod drzavne nam trobojke i golemog natpisa S E R B I E te sirimo srpstvo. Al ko zeli da okusi malo internacionalne egzotike taj mora da kupi kupone. Poluevro-kupon a za kupon dobijes ma na zub da ti stane. Dosli svi studenti iz skole, gomilu ljudi sa strane, greota nam bi da ljudima dajemo parce sunke za pola evra bre, mi sipale kapom-sakom i tako smo eto bankrotirale. Al otompotom, da krenem redom! Evo kako smo otadzbinu u petak zaduzile... Svaka sa po minimum kilo sharma odvazimo se Bilja i ja da pred punim amfiteatrom odrzimo prezentaciju i kazemo neku rijec o Srbiji. Istu (prezentaciju) smo ukrale odavde :) seronja od tehnicara nije htio da nam pusti i ziku pored (debil idiot uuuuh), osta Svilen konac Goce Lazarevic napusten u folderu. Al je i ope' dobro bilo :) (ko pogleda prezentaciju znace da je do ono kilo sharma ;)). Ocekujte boosting srpskog turizma :). I druga djeca su prezentovala. Bilo mnogo slatko,Azijatkinje u predivnim haljinama i nosnjama, pa malo kung-fua, malo tai-chija, malo salse, marenge-a....svega bilo :). A poslije trkom svi na tejstiranje hrane. Nije da se falimo, al nase je sve puklo dok si reko CVARAK :) Specijalitet veceri: porc chips (a kako drukche prevesti cvarke, ja stvarno ne znam :)), pa tri sunke zlatiborske, kobaja isto zlatiborska, ajvar ljut i neljut, slatko od jagoda i borovnica i dabome litri kafe :). Dekoracija by mama Biljina (NADA RUUUULZZZZZ :)) U neka doba smo se sjetili da musterijama nismo rekle da sos na dnu solje od kafe ne treba da se pije...hehe ko zna kako su se veselnici proveli kasnije...al svi su probali gomilu hrane... pa aj znaj od cega si se tacno otrovao ;) .... Jedino sto smo zabrljale (a nije mala stvar) je sto nismo imale rakije... pu kvrazima.. sljedeci put ce biti bolje ;) A i nosnju neku da smo imale, pa pletenice da smo uvezale e bas bi bilo super(sad ce tata da me ubije, on ima bar dvije kompletne nosnje kuci..uh uh..evo prvi ko krene kod mene u posjetu da mi pliz pliz ponese srpsku nosnju da imam makar za Finsku :))
SLIKEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

6 Komentari:

  • At 3:41 PM, Blogger Veljko rece…

    Te internacionalne zurke nikad ne mogu da omanu, evo dokazano! Jos ako na njima ucestvuje i krem Srbije, nema mu ravnog! :)
    Svaka cast, kako cujem, cela francuska sad zuji kako je u Srbiji super - svaka cast!

     
  • At 4:11 PM, Blogger biljak rece…

    Ko o cemu - ovde se sad samo o cvarcima prica! Ljudi bre recept traze! Hehehe, a kad bi znali sta je to i kako se pravi.... heheheh

     
  • At 4:43 PM, Anonymous Anonymous rece…

    Chvarci i mogu da umrem odma sada odma! :)

    Nego, objasniti ljudima odje razliku izmedju c, ch i ch(2) (Carls, cevapcici, cipela) nije lako uopste! :D Doduse, ni ja nisam skapirao razliku izmedju a, a, a i a u kineskom, ali dobro...

     
  • At 4:51 PM, Blogger Slavica rece…

    @Veljko: 'krem Srbije' trep treeep...fajaaaaaaaaaa :D
    @Biljak: jes jes da damo ljudima recept za cvarke pa da nas opet bombarduju
    @Bajdin.. ubi homesick znaaaaaaaaaaam :(

     
  • At 5:54 PM, Anonymous Anonymous rece…

    Nisam ja bre houmsik!!! Da jesam ubio bih se odavno. Ja sam samo nekolikoljudovasik...a ostalo se lako nadomescuje...dobro, jedan je ajvar, al ajd sad... :) Mogu i nauciti da ga pravim! :D

     
  • At 8:10 PM, Blogger Slavica rece…

    ma ja samo imam srece da sam ovdje sa 20 ljudi sad vec jarana ;) i da se super druzimo, valja nama dvije godine zajedno podijeliti.. ;) da sam sama..bilo bi gusto :(

     

Post a Comment

<< Home