blogovanje by Slavac

Nov 19, 2007

Le Vin iliti 300 ;)


Kako sam dosla do dzaba karte za sajam vina u Marseju je oduza prica al evo cu da skratim, sve je to zbog toga sto se ja bas mnogo lozim na francuski jezik :). Pa me poslase da vjedzbam francuski na sajam vina gdje se skuplja oko 300 vinara iz cijele Francuske u marketinske i networking svrhe. Od gledanja nema salameta, svaki posjetilac na ulazu dobije casu pa redom od standa do standa, licno se uvjerava u kvalitet svakog proizvoda. Puna hala kriticki nastrojenih posjetilaca sto dostojanstveno mirisu muckaju, apliciraju nekoliko gutljajcica na jezik pa izvole udostojiti vlasnika svojim licnim sudom. Mnogo se foliraju mogu vam reci. Probaju samo kapljicu dvije i ostalo prospu u neku metalnu ćasu. Pa nezadovoljno nastave dalje. I ja degustirala trep trep. Al mi bilo greota da prosipam onu blagodet za nepca, ni pola sajma nisam presla a vec mi neka vrucina udarila u obraze a jezik protavrljio. Na tecnom francuskom BRE :). Na jednom standu me zezali, ja rekla da sam iz Srbije, a sali sklon vinadzija veli: "Stvarno, e bas fino, evo ovaj ovdje ti je Hrvat" hheheh. Na drugom tedose da me udaju, bjese neki stidljiv djecko a ovaj njegov gazda navalio da kazem dal je sarmantan pa dal je sarmantan ;). I o supama od krabe sad znam bas puno :) Tjerali me i neku shavurmu od zeca da probam :) PAR SLICKI , ima i komentara, trudim se bre :)

1 Komentari:

  • At 6:57 PM, Blogger Veljko rece…

    Kad sklopimo malo kockice da mnogo volis francuski, da si bila jedina na proslom casu profesora francuskog koji je predavao na Kembridzu (insajderske informacije sta ces :P ), nije tesko pretpostaviti odakle ti besplatna karta :D
    A sajam - extra! Jel' su mogli da ti sipaju i med u tu casu za degustaciji ili to samo vino? :)

     

Post a Comment

<< Home