blogovanje by Slavac

Dec 17, 2007

More more moreeeeeeeeeee

Na jedno 20 km od Marseja je izvijesno 'selo' Kasis i tu pored su cuvene Calanque. Calanque je opstefrnacuski naziv za male morske uvale okruzene liticama. Ima ih svud po Azuru al narocito eto oko Kasisa. A more divno divno uuuh, samo da sam imala kupaci okupala bih se :) (neki odvazni, danas vjerovatno pokojni likovi, se juce kupase ko da je cik avgusta) Pa smo se setali oko tih Kalanki, pa smo se uspjeli zagubiti, pa smo se onda verali uz neke litice i kad se konacno uspopenjasmo, svud oko nas zice i golema tabla "Pristup zabranjen". A Marku bilo treci put u Kasisu, nepogresivo se nametno ko lider i nemal' nas u propast odvede heheh. Sreca pa sam ja vako snazna pa sam nas sve na ledjima uz litice uznijela .... da ne bude da se falim..evo slicke :) E da, samo za znanju sklone ;) u Kasisu se nalazi i najvisa 'maritime cliff' u Evropi, 349m, oveliko brdo upravno na more predivne narandzaste boje (to od nekih oksidiranih metala, kazu knjige staroslavne)
SLICKEEEEE

3 Komentari:

  • At 3:03 PM, Anonymous Anonymous rece…

    Nema slicke! :(

    A odkad je to kupaci neophodan za kupanje??? ;)

     
  • At 6:14 PM, Blogger Veljko rece…

    Uf, sve mi voda na usta podje od onog lepog plavog suncanog mora :)

     
  • At 10:24 AM, Anonymous Anonymous rece…

    "IZVIJESNO" kanda ima viska "I";
    A slicke su ki bog.
    Cekam 'izvijesce' iz USA. Sretan put.

     

Post a Comment

<< Home