blogovanje by Slavac

Jan 5, 2008

Finska Finska Finskaaaaaaaoooo eve me stizem :)

1 Komentari:

  • At 5:49 PM, Blogger biljak rece…

    Hehehehehheheh, oooo pa ne bi verovala koja je ovo istina! Kao ja da sam scenario napisala, bez sve saleeee HEHEHHEHE :)
    1. Uspeli smo da omasimo skoro sve vezano za bus u samo jednom danu boravka ovde:
    a) nismo mahali vozacu, bus nas izignorisao (iako je bio dan, jedan jedini bus staje na stanici, on nailazi, mi cekamo, ne masemo, on ode, mi ostanemo ko po***ani)
    b) konacno smo navatali bus, ali u pogresnom smeru - jer nije nam se dalo upamtiti krajnju stanicu! Ovaj jezik je nezapamtljiv!!!
    b) seli smo na sedista za stare i trudnice jer nas je bilo cetvoro sa sve kesama iz shoppinga pa nam bilo zgodno da sedimo zajedno - necu ni da komentarisem poglede kojima su nas finci gledali!
    2. Kljucevi - pa pa to je nesto NEVEROVATNO! Ja na mom blogu bas malopre objavila kratki esej o kljucevima; moras da progutas kljuc kako bi ga uvek imao sa sobom - inace: bankrot ili zivot u egzilu!
    3. Shopping - nocna mora! Nema leba da skontas sta je sta, moras se pomagati ocima, pipanjem, a onda cistom srecom!
    4. Hesburger - tamo jedosmo juce, hehe. Ja narucih NESTO, bese velicine ping pong loptice...

    Ma - uzivancija - videces i sama kad dodjes! ;)))

     

Post a Comment

<< Home