blogovanje by Slavac

Jan 14, 2008

Turku, jugozapadna Finska


Finska je ljudi moji jedna mnoooogoooo cudna zemlja. Jezik im je cudan. Vrijeme im je cudno. Zacudjujuce su mnogo introvertni. Bolesno su posteni, radni, tihi, suzdrzani, prostodusni ljudi.Eeeee kad bi im se Balkanci ovdje naselili da im rasture koncepciju. Milion rupa u sistemu za cestito balkansko muljanje i poslovanje :) Njima ni na pamet da padne ;) NIJE HLADNO, eto neke vajde i od globalnog zagrijavanja :)cudom se cude veseli ljudi, umjesto januarskih -10 max, povazdan je oko nule. Djevojcice nose neke kratke jaknice, cekaju zima da pocne pa da predju na zimsku garderobu :) Studenti su organizovani do j. (jes da tvrde poznavaoci da to ni blizu nije svedskih studentskih unija) ali opeeeeet, gomilu, ali gomilu aktivnosti ima da bude ihaaaaaa. Ja zasad smrtno zaljubljena u klizanje. Danas idem da kupim moje prve klizaljke u zivotu e nek mi je sa srecom :) A u sred sred grada, taman kad se od fakulteta predje preko mosta, tamo kod protestantske katedrale chuchi Bagdad export-import.Azijska radnja u kojoj se, raciom nikako objasnjivo, nalaze svi moguci proizvodi iz Bosne i iz Hrvatske. O srece moje u tudjini. Ocu kuciiiiii, pozelijo sam sve sve sve redom :'( Al cuti i trpi, Slavka i u jarmu skapaj ;) (sto bi reko Dane). Dusicu moju da na'ranim u Bagdadu pazarih robicu sa slike. Odma da se naglasi da Podravkin ajvar ni vido' nije teta-Bikinog leskovackog ajvara. Al sta da se radi ;).... O utiscima iz iste carobne radnje je izvijestila i Beta :)

A ja sam metila nesto malo slika na brzinu i bez kritickijeg odabira (samo da se ogradim) evo OVDJE :)

3 Komentari:

  • At 4:47 PM, Blogger Bojana rece…

    This comment has been removed by the author.

     
  • At 4:49 PM, Blogger Bojana rece…

    kiki bombone - fuuuuj!
    pu, pu, pu daleko bilo!

     
  • At 12:12 PM, Blogger Slavica rece…

    pu pu pu , pa gdje mi je pamet bila,kako sam mogla da zaboravim :) kiki bombone off sa slike oma :)

     

Post a Comment

<< Home